Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Porsche 996 4S
- Dit onderwerp bevat 52 reacties, 21 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 6 maanden geleden door Rufie.
-
MakerDiscussie
-
27 maart 2012 om 09:44
De kogel is door de kerk en de P wordt dan toch verkocht. Meer info : http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=211839925
-
MakerDiscussie
-
We waren gaan zien voor een mercedes C-klasse 180cdi. Maar met wat opties (AMG) kwam deze op 43.000 euro. Dan ook nog naar een e-klasse 220cdi cabrio gekeken (ook AMG) maar die kwam al op +50.000 euro. En het regent toch altijd in België 😕 Uiteindelijk gisteren bedankt voor hun tijd maar neen gezegd. Dat is bijna de helft van een nieuwe 991. En na een dik jaar zit ik met hetzelfde ding dat ik k..tsbeu ben gezien als destijds met de CLK. Dus ik denk dat ik niet het licht maar de bliksem eens zal moeten zien 😆
Stilletjes droom ik nog van een wagen waar 9-JIM-991 mooi opstaat. Maar dat mag ik thuis niet zeggen want dan moet ik een kartonnen doos zoeken om in te slapen 👿
Verkoop zoals al voorspeld niet doorgegaan 🙄
Ach ja 14 mei a.s. gaat hij bij verellen binnen voor een ganse lijst prulletjes op te lossen (wat bij de potentiële kopers ook steeds vermeld werd). En daarna … Het is mooi om naar te kijken dus hij moet niet echt weg 😀Tot nu toe : zeven keer via e-mail een bod gehad waarvan ik telkens 🙄 moest doen (van 12000 euro 😆 tot 19000 euro BTW inbegrepen). Drie keer is via e-mail gevraagd om de velgen apart te verkopen. Vier mensen zijn komen kijken waarvan er twee enkel een ritje met de posche wilden doen (liefst alleen 😆 🙄 ). Ritje is pas mogeljk als passagier nadat ik overtuigd ben dat ze een serieuze koper/kandidaat zijn.
Eénmaal bijna de verkoop door gegaan maar persoon kreeg geen geld bij de bank (vreesde dat al, persoonlijke lening voor een porsche te kopen 😐 ). En deze morgen heb ik een toch vrij laag bod aangenomen. Maar deze persoon moest nog goekeuring van zijn boekhouder krijgen (ik kan al raden wat die zijn antwoord gaat zijn, dus vrees er weer voor).
Morgen, ten laatste maandag wordt hopelijk de bestelbon voor de nieuwe daily defintief ondertekend (oef was moeilijk om mijn vrouw te overtuigen. Zij is tenslotte zaakvoerder en ik mag niets tekenen :lekker: ). En als de porsche dan toch niet verkocht is dan gaan de nummerplaten eraf en verdwijnt hij uit het straatbeeld, thuis in de garage. Af en toe nog eens zot mee doen of cruizen met andere (Z)platen op 😈
Om op de vraag van Dj te antwoorden : als de porsche verkocht is zal het met de velgen bij zijn. Is hij niet verkocht dan wordt hij ook met de velgen gestald.
Moest ik nen Euro krijgen voor elke keer ik die vraag al gekregen heb…
[quote=”Dj” post=95726]Zijn die 19″ velgen apart te koop?[/quote]
Voor een beetje extra koop je er gewoon de wagen bij . 😉[quote=”jol178″ post=94385]en hoe lang hebt ge gereden funny :twisted:[/quote]
Hij stond achter op een trailer?
In alle eerlijkheid mag ik zeggen bij elk model P dat ik in mijn bezit had de kosten reuze goed mee vielen .
Hout vast houden morgen kan het anders zijn .
In de terugweg van Limburg naar huis ( 200 km) op de autosnelweg had ik een gemiddelde verbruik van 9,2 liter .Wat hoor ik hier toch allemaal !
Ik zie me toch niet zonder Porsche. Misschien het geluk dat ik een 968 rijd privé.
Kosten vallen heel goed mee.je kunt nog altijd een 1 mans zaak starten heb een vriendin
en voor aar blijven de zelfde oude regeles tellendus iedereen een 1manszaak opstarten xD
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.