Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Porsche 996 4S
- Dit onderwerp bevat 52 reacties, 21 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 6 maanden geleden door Rufie.
-
MakerDiscussie
-
27 maart 2012 om 09:44
De kogel is door de kerk en de P wordt dan toch verkocht. Meer info : http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=211839925
-
MakerDiscussie
-
[quote=”Funny” post=94035]Een Carrera Gt :applaus: .
We kunnen aan auto sharing doen ,auto cambio .Ik rij er 51 weken mee en jullie de rest .
De kosten verdelen we uiteraard wel gelijk onder iedereen . ;)[/quote]goeike 😛
BTW, mijnen baas gaat zijnen 996 in Spanje privé inschrijven, peanuts naar’t schijnt en ge moet er enkel een adres hebben… Mijnen baas zijnde, is dat dus ook geen probleem 😀
Een Carrera Gt :applaus: .
We kunnen aan auto sharing doen ,auto cambio .Ik rij er 51 weken mee en jullie de rest .
De kosten verdelen we uiteraard wel gelijk onder iedereen . 😉Koopt mijne P en ik zal het zeggen 😆
Neen ik overweeg om een cabrio aan te schaffen van reeds enkele jaren oud. Iets wat privé betaalbaar is en zijn waarde mijn of meer houdt. Want inderdaad ik kan de P verkopen en op een spaarboekje gaan zetten. Maar wat zijt ge daarmee de dag van vandaag? Dus iets genre ferrari F360 spyder (of F430). Iets wat 99% van de tijd thuis in de garage zal staan. Voor een porsche zou het al een carrera GT moeten zijn maar dat kost tweedehands meer dan wat een mens ooit kan verdienen. Ik heb een samenwerking met een bevriende autohandelaar afgesloten en we zijn aan het bekijken wat er met z-platen kan. Meer is het niet. Aja en een citroën berlingo in lichte vracht. Elke dag mee rond crossen zonder zorgen en ik kan op elk bedrijf komen zonder dat ze raar beginnen kijken 😉
De VAA is maar een heel klein stukje van de reden van verkoop. En de P moet niet dringend weg, maar mag altijd. Desnoods verdwijnt hij in de garage en vroeg of laat geraakt alles toch verkocht. Ik blijf het zonde vinden om daar elke dag enkel woon-werkverkeer mee te doen en in de weekends samen met de kids met de skoda te moeten rondrijden. En voor af en toe alleen op een zonnige zondag een toerke mee gaan doen vind ik het ook niet echt de moeite om bij te houden. Maar er komt privé wel iets anders, als het met de Z-platen lukt en enkel voor die paar zonnige zondagen (of om de dikke nek voor de carré te gaan uithangen 😆 ). En voor de werkdagen nemen we een werkkamionet(teke) in lichte vracht en in financiële leasing. Alles geteld goedkoper dan wat ik maandelijks aan VAA zou moeten betalen voor de P (of nu maandelijks aan benzine oprij). En 100% aftrekbaar op de nieuwe vennootschap 😉
We mogen onze jongensdroom niet te vlug opgeven.
Wat zijn we met geld op het spaarboekje?Ik ben toch al geschrokken van de onderhoudsprijzen van een oldie hoor. En het verbruik van een recente ligt ook pakken lager. Voor hetzelfde verbruik heb ik een “vrijdag, zaterdag, zondagauto”. 😉 Neemt niet weg dat de charme en het jeugdsentiment van een oldie de max zijn.
‘K ben blij dat ik “maar” een oldtimer gekocht heb. Kost bijna niks aan taxen en verzekering… Aan de huidige prijs van de “nafte” is het echt een zondagsauto. Man, man, man, waar moet dat naartoe…
pff op de duur begin ik ook te twijfelen als ik jullie bezig hoor, met benzine richting 2 euro en wisselstukken die stukken van mensen kosten … , toch succes met de verkoop
En, als ik me niet vergis, de verhoging van de soc. bijdrage.
Vergeet der niet de kosten bij te rekenen die de fiscus gaat weigeren na een grondige inspectie hé :happy:
Kweenie hoor, als ik mijn huidige uitreken kost hij me effectief 400 Euro per maand aan VAA.
Als ik dan privé kijk: opnieuw inschrijven (BIV), jaarlijks verkeersbelasting, verzekering, een onderhoudje hier, wat banden daar… Ik kom er nooit met 4800 Euro/jaar en dan ben ik nog geen enkele keer gaan tanken. De mijne blijft dus lekker op de zaak staan 😉[quote=”plumber” post=93909]Spijtig dat je “ons verlaat” Jimmy 😐
Gisteren ook nog te horen gekregen van mijn boekhouder dat er nog niets concreet beslist is.
Als het er ooit doorkomt ben ik zelf bereid mijn P privé in te schrijven; ik zou het niet zien zitten Porscheloos te zijn…[/quote]
ik heb net op tijd een vennootschap opgericht en de porsche daar niet ingestoken ,zit prive en zit daar goed .
verkopen ? heel even over nagedacht en de gedachte direct uit mijne kop geklopt . Verkopen , over mijn dood lijk 😀 😀 😀[quote=”toivi” post=93864]jammer dat je jouw P verkoopt 🙁
wel scherpe prijs 😯 zal niet te lang duren voor aleer hij weg isnog succes met de verkoop[/quote]
😕
Mijn 996 4S staat zo al een paar maand “te koop”, ‘t is niet van moeten maar ik heb misschien andere plannen (iedereen die er iets van afweet zwijgt nu ;))
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.