Porsche 996 C4S

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Ik heb 2 maanden geleden mijn 993 verkocht, en dit is de nieuwe aanwinst!
    Hij is van 2003 en had 63.000km toen ik hem kocht.
    Hij rijdt absoluut fantastisch, prachtig geluid met de sportuitlaat, geweldige baanligging, … . Kortom, ik ben blij met mijn aankoop 😀 .

Heb hem nog maar een week maar ben toch al even de eerste foto’s gaan nemen:

Groeten,
    Tom

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • Hey,

Ik lees nog af en toe mee!
      Het merk van de velgen is Gemballa.
      Afmetingen: 19″, vooraan 9 breed, achteraan 12 breed.

Mvg,
      Tom

http://www.cargraphic.com (heb hier alle catalogen nog liggen)

op het eerste zicht zou ik zeggen BBS

Deze trekken er hard op vind ik:
          http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=12&t=30108

Ik heb het hem ooit al zelf gevraagd (en hoop dat hij hier nog meeleest), maar ben die pm kwijt sinds de overschakeling van het forum 🙁

Welke merk van velgen zijn dit en hoe groot? 18 of 19″ ??
            Me wants sumpin’ like that ! 😛

jep jep, ZEER mooi
              en dat kontje -> kwijl.

BTW waar zijn de fotos genomen, lijkt me een toffe setting te zijn voor fotos

rob

prachtig, welke bandjes liggen erop?, mooi design

Rob

Mooi man ❗

Man man.. ik vind deze C4S echt SUBLIEM! hoop deze ooit eens tegen te komen 😉

Mooi stuk Tom, proficiat 🙂

Hij heeft een sportophanging. Toen ik er eerst mee ging testrijden stond de ophanging nog een kleine 3cm lager.
                        Ik vond dit iets te laag (raken op de bulten, vrij hard op kasseien, …) Dus heb hem een klein beetje naar boven laten schroeven, nu geraakt hij ook wat vlotter door de keuring.

Groeten,
                        Tom

Mooi ❗
                          Is deze origineel zo laag of sportophanging? Of misschien komt het door de velgen (staan er magnifiek onder).

schitterend 😮

Voila !
                              Krak dezelfden zou ik willen ! :mrgreen:
                              Kan je me eens een PM’tje sturen ? Zou graag eens weten wat dat spul gekost heeft (wagen + velgen) , ben ook een beetje aan’t rondkijken, vandaar. Indien je’t liever niet kwijt wil is’t ook goed hoor. 😉

WB

Zéééér mooi………particulier gekocht? N 4S…………..staat ook wel op mijn verlanglijstje…….maar ja, n targa ook en die liggen allemaal in de hogere prijsklasse natuurlijk… 😥

Bedankt allemaal!
                                  Foto’s zijn getrokken onder de brug van Wijnegem.

Groeten,
                                  Tom

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.