Porsche 996 c4s

Home Forum Stel jezelf even voor ! Porsche 996 c4s

• Maker
    Discussie
  • Goedemiddag,

Mijn naam is Stefan 33 jaar en aankoper bij visbedrijf , na veel zoeken eindelijk een exemplaar gevonden naar mijn zin. Gekozen voor 996 c4s cabrio. Wou absoluut sinds kleinsaf een Carrera. Vond de 996 c4s specialer dan gewone 997. Gekocht om te genieten en misschien wel goede investering in de toekomst
    image.jpeg

image-2.jpeg

Attachments:
    • image-2-3.jpeg
    • image-2-3-4.jpeg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • Mod zijnde zou ik dit toch wel eens geheel vrijblijvend onder de loep nemen, kwestie van qua vork-aan-de-steel gehalte niet in het ongewisse te blijven zodat men niet als een geschoren pater achterblijft met de gebakken peren.

Bij onbevredigend antwoord: het mes erin teneinde deze wond niet verder te laten etteren… :sarcastisch

:think: ja, zo snel kan het dus gaan…

@PM: +1 :up:

PM

[hide]49.000 ?? voor dat geld mogen ze de mijne komen halen en ik doe er nog een champagneweekend bovenop…. :loser: of beter; ik hou hem bij en doe ermee waarom ik hem gekocht heb; rijden! :driver: [/hide]

Ik ga mijn cliché mening nog maar eens bovenhalen: “Het is allemaal marketing” :ass:

Wie ons PFB wat volgt, weet dat er hier wel eens een machine snel van eigenaar verwisselt. Kwestie van opgebouwd vertrouwen, dat doet de portefeuille veel sneller opengaan. Hier is die opbouw wel een beetje héél optimistisch en versneld gebeurd…

Maar ik kan het altijd bij het verkeerde eind hebben :popcorn:
              In dat geval: “mi scusi”

hopelijk had hij hem nog niet ingeschreven want zonde van de betaalde BIV :bounce:
                ruikt nog naar nieuw, gelukkig niet naar vis :respekt:

beeuuu … was da allemaal??? en 49.000 euro??? 😯

Was blijkbaar toch geen goede investering??
                    http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/291332332?asrc=st|as

nice ride, veel succes ermee

Welkom! Veel plezier ermee!

welkom, knappe wagen, veel rijplezier :up:

Welkom en knappe 996 :lekker: :lekker:

welkom
                              met je mooie 996 4S CABRIO daar heb je veel plezier aan
                              heerlijke auto !!!!!
                              :drink:

Pol

Mooi beest , bling bling :coolness: . Proficiat.

Bij welke firma ben je aankoper van vis ?

Welkom op het forum!

Zeer mooi exemplaar dat je daar hebt! Congratz!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.