Porsche 996 Carrera 2 cabriolet te koop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 996 Carrera 2 cabriolet te koop

• Maker
    Discussie
  • Bij deze verkoop ik mijn hele mooie Porsche 996 carrera 2 cabriolet van 1999 met 145.000 km

Prijs: 23.250 €

Hij is in het zwart metaalkleur met zwart lederen interieur en heeft een sublieme sound.

De wagen heeft volgende kenmerken:
    – Niet rokers voertuig
    – ABS
    – Porsche Stability Management (P.S.M.)
    – Airbags
    – Centrale vergrendeling
    – Elektrische ruiten
    – Stuurbekrachtiging (Servo)
    – Automatische airconditioning
    – Witte pinkers vooraan
    – Xenon lichten
    – PCM1 GPS module
    – Boordcomputer
    – 6 CD wisselaar cdc-3 vooraan in de koffer
    – Telefoon
    – Elektrisch verstelbare stoelen
    – Elektrisch verstelbare buitenspiegels
    – Remschijven en remblokken vooraan vervangen in 2012 vervangen
    – Alu 18” Porsche Turbo velgen
    – Windscherm
    – Hardtop
    – LED interieur verlichting
    – Nieuwe batterij
    – Radiators vervangen
    – Stabilostangen en silent blocs vervangen vooraan
    – K&N filter
    – Alarm
    – 2 sleutels
    – Codes PCM & radio
    – Onderhoudsboekje ingevuld
    – Instructieboekje
    – Gelijkvormigheidsattest
    – Facturen

Ik verkoop de wagen wegens de aankoop van een Boxster

P1070318.JPG

P1070325.JPG

P1070336.JPG

P1070329.JPG

P1070332.JPG

P1070338.JPG

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • @Funny, ik was er inderdaad ook bij in Italië, tijdens de Mille Miglia rit van de POCA.

Het was een fantastische week, alleen wat spijtig van het slechte weer in het begin van de week.

Succes met de verkoop Bart.
        Was je mee naar Italie ?

Jammer van zo’n mooie Porsche.
          Ziet er geweldig uit.
          Hopelijk vindt je snel een nieuwe eigenaar.
          Sukses

De prijs is natuurlijk altijd negocieerbaar. 😀 😀

Het is vooral het comfort van een recente Boxster, de fantastische wegligging op kleine baantjes, de wendbaarheid en de middenmotor die me erg aanspreken. Heb voor de 996 al een Boxster 2.5 gehad en dit was een fantastische auto.

Ik doe de 996 niet graag weg, maar 2 wagens in omloop hebben is net iets te kostelijk.

ik zou die wagen ook houden, of het moest een nieuw model boxer zijn zou ik wel eens nadenken :think:

denk ik ook, houden die handel, is zeeerrr mooie wagen !

mooie wagen en idd duidelijke advertentie, al vrees ik ook dat je voor die prijs, die overigens niet hoog is, hem niet zult kwijtgeraken, heb vooraleer ik de knoop doorhakte ook vele 3.4 en 3.6 gaan bekijken en testen en ze smijten ze echt naar je hoofd, niet echt een goed teken…
                  inwisselen voor een boxter? :bounce:
                  zou hem houden in jouw plaats, denk dat je er veel meer plezier aan zal hebben :driver:

[quote=”porsche4ever” post=146818]veel succes met de verkoop. Al vrees ik dat de vraagprijs wat te hoog gegrepen is. Van dit bouwjaar zijn er al zeer veel te vinden onder de 20, zelfs van dealers met bijhorende garantie…[/quote]Garantie op een 3.4?…… 😉

Bedankt cabrio wim. Een mooie gedetailleerde advertentie spreekt mij ook altijd meer aan dan een advertentie met heel weinig info of heel slechte foto’s.

Wil hiermee ook aantonen dat het een met passie verzorgde wagen is

Bart

Wim

Mooi opgemaakt verkoop topic, kunnen velen een voorbeeld aan nemen. :up:

En de prijs, is ook niet slecht voor de echte liefhebber, en er wat afdoen kun je altijd.
                        Succes met de verkoop.

Succes, maar zelfs aan een “normale” prijs krijg je tegenwoordig niets verkocht. Je zal er nog lang van kunnen genieten. Ik weet waarover ik spreek.

veel succes met de verkoop. Al vrees ik dat de vraagprijs wat te hoog gegrepen is. Van dit bouwjaar zijn er al zeer veel te vinden onder de 20, zelfs van dealers met bijhorende garantie…

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.