Porsche 996 (Mk 2) Carrera 2 Cabrio (Tiptronic S)

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 996 (Mk 2) Carrera 2 Cabrio (Tiptronic S)

• Maker
    Discussie

• S2
    Deelnemer

Heb er lang over getwijfeld of ik hem zou uitschrijven voor de winter, of hem zou verkopen en in de lente iets nieuws kopen. Maar ga het toch even proberen.

Prachtige 996 Cabrio (Carrera 2 ) Tiptronic S

Facelift model met de 3.6 motor!

Origineel Belgische wagen met volledige onderhoudshistorie bij Belgische Porsche Centers (geleverd door Porsche Center Knokke en zowel daar als bij Carrera Motors in St-Martens-Latem onderhouden, volledige uitdraai van het service systeem voorhanden (dus elk moertje, boutje dat vervangen is sinds km 0 staat op papier)
      Laatste onderhoud op 11/2012 (140.000 km)

Km-stand motor slechts 91.000 (nieuwe motor geplaatst op 51000 km)
      Dus totale km stand : 142000 km

Zeer veel opties (navigatie, boordcomputer, BOSE hifi, zetelverwarming, Xenon, PSM, Cruisecontrol, …)! (ook uit het exclusive gamma)

Kleur: Seal Grau
      Dak: Metropol Blue
      Interieur: Metropol Blue

Inclusief Hardtop in koetswerkkleur en bijhorende originele opbergkar.

En nog veel meer in het voorstellingstopic 🙂

Prijs: 25996 Euro 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 124)
    • Wim

Gefeliciteerd met de verkoop. :up:

En zoals je ziet, er loop er voor alles eentje rond. 💡

Congrats!!
          Als er iets in de plaats komt lezen we het wel in een nieuwe thread zeker? :up: 8)

Wat heeft die lang te koop gestaan! Eind goed, al goed.

:applaus: :applaus: :applaus: Uw geduld is beloont!!!

Wa komt er in de plaats????????????????????????????????????????????????

Super Maarten, die afspraak van donderdag was dus DE afspraak!!!!!
                De keuze die je zei zou ik toch héééél goed en sterk afwegen! De koop cava maar toekomstig onderhoud :wtf: !

Ben super blij voor je! Proficiat!!!
                Super, super super!!!

nu gaat uw fanclub alé van de 996 :popcorn: weg zijn man…..ge gaat in een gat vallen :happy:

[quote=”S2″ post=179848]Het moment dat hij van alle websites verwijderd is, is hij plots, als een donderslag bij heldere hemel verkocht. (En zelfs bijna 2 keer).

Ga hem toch missen hoor![/quote] Ocharmkes toch…. koop dan maar vlug de mijne. :popcorn:

Allé proficiat! Dat heeft wel een tijd geduurd, hé. ;). Ik ben blij voor jou.

Proficiat Maarten. 🙂

Al een opvolger op ‘t oog of…?

S2

Het moment dat hij van alle websites verwijderd is, is hij plots, als een donderslag bij heldere hemel verkocht. (En zelfs bijna 2 keer).

Ga hem toch missen hoor!

S2

Intussen is deze van allerlei verkoopssites verwijderd (als jullie hem nog ergens zouden tegen komen, laat het me dan weten). En wordt hij stilletjes aan klaar gemaakt voor de winterslaap.

(Nog snel even een nieuw batterijtje gestoken, want de “oude” batterij ging de winterslaap waarschijnlijk niet meer overleven 🙂 )

[quote=”Rufie” post=179487]Laat ze maar zeggen wat ze willen van die waterkokers. Ik beleef er heel veel plezier aan.
                            Motor is bij mij toch ook poederdroog. Nergens een plekje te bespeuren in de garage.
                            .[/quote]

+1 :applaus:

Laat ze maar zeggen wat ze willen van die waterkokers. Ik beleef er heel veel plezier aan.
                              Motor is bij mij toch ook poederdroog. Nergens een plekje te bespeuren in de garage.
                              Vorige week zonder probleem door de keuring. Rap nog beetje genieten van het elfje voor het winter wordt.

S2

Graag gedaan! Veel succes met je Type 72!

Gisteren bij Maarten eens goeiedag gaan zeggen en zijn 996 cabrio es gaan bekijken nu ik toch in de buurt was 😀

Mooi! Word je als liefhebber gewoon blij van! Klopt gewoon, die historiek is sluitend als wat. Eerst de wagen bekeken en poeierdroog die motor, mijn 4s was een zwembad in vergelijking met deze. Dan komt Maarten met een map????? effe historiek open leggen zegt ie. Half uur later waren we door het laatste :respekt:

Mercikes voor de ontvangst!

Da’s zeker da….beloofd nog enkele zonnige dagen te worden….. :driver: :driver:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 124)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.