Porsche 996 (Mk 2) Carrera 2 Cabrio (Tiptronic S)

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 996 (Mk 2) Carrera 2 Cabrio (Tiptronic S)

• Maker
    Discussie

• S2

Heb er lang over getwijfeld of ik hem zou uitschrijven voor de winter, of hem zou verkopen en in de lente iets nieuws kopen. Maar ga het toch even proberen.

Prachtige 996 Cabrio (Carrera 2 ) Tiptronic S

Facelift model met de 3.6 motor!

Origineel Belgische wagen met volledige onderhoudshistorie bij Belgische Porsche Centers (geleverd door Porsche Center Knokke en zowel daar als bij Carrera Motors in St-Martens-Latem onderhouden, volledige uitdraai van het service systeem voorhanden (dus elk moertje, boutje dat vervangen is sinds km 0 staat op papier)
      Laatste onderhoud op 11/2012 (140.000 km)

Km-stand motor slechts 91.000 (nieuwe motor geplaatst op 51000 km)
      Dus totale km stand : 142000 km

Zeer veel opties (navigatie, boordcomputer, BOSE hifi, zetelverwarming, Xenon, PSM, Cruisecontrol, …)! (ook uit het exclusive gamma)

Kleur: Seal Grau
      Dak: Metropol Blue
      Interieur: Metropol Blue

Inclusief Hardtop in koetswerkkleur en bijhorende originele opbergkar.

En nog veel meer in het voorstellingstopic 🙂

Prijs: 25996 Euro 🙂

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 124)
    • S2

My baby is back 🙂

Niet langer te koop via Select Cars, maar dus weer rechtstreeks bij mij 🙂 Dan kan ik er zelf ook van genieten. (Ben al een paar keer gaan kijken in mijn garage 🙂 )

[quote=”S2″ post=178175]Strak plan Wes :)[/quote]

Tenzij Carcleaner de mijne mooier vindt hé…… :sarcastisch

:up:

S2

Strak plan Wes 🙂

Awel, dan koop jij de Boxster (:roll:) van CarCleaner en dan kan hij de 911 van S2 kopen… :first:

De centjes zijn het grootste probleem he 😀 Daarom dat ik met een boxtertje ga beginnen hoop ik *luv

S2

Neen, nog niets van gehoord. 🙁

Heeft robbeersma zich al gemeld?

S2

Als je geboortedatum klopt ben je toch al 18, ik ga je echter niet aanraden om als beginnersauto een 911 te nemen 🙂

Aan de andere kant, ik ken er ook van 18 die ik nog geen Corsa 1.0 zou durven toevertrouwen 🙂

Je bent zo oud zoals je je voelt! Dus op dit moment wat ouder :coolness:
                          Voila, geregeld, proficiat! :popcorn:

Als ik wat ouder was had ik hem gekocht 😉

S2

Over alles kan gesproken worden 😉 (Stuur me maar een pb als je dat wil)

Als mijnen Boxster nu es moest verkocht geraken he !! :mrgreen:

:up:

S2

Koop nu reeds deze cabrio aan een herfstprijs en geniet er hopelijk nog enkele heel mooie weken van (september en oktober kan je in principe nog perfect cabrio rijden).

Nieuwe prijs : 24990 Euro

Volgens mij zit ik nu bij de allergoedkoopste 3.6’en met een km-stand van minder dan 100.000 km en volledige onderhoudshistorie (tot in de details).

@Mark986
                                    : Foto’s van de documentatie worden toegevoegd 🙂

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 124)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.