Porsche 996 (Mk 2) Carrera 2 Cabrio (Tiptronic S)

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 996 (Mk 2) Carrera 2 Cabrio (Tiptronic S)

• Maker
    Discussie

• S2
    Deelnemer

Heb er lang over getwijfeld of ik hem zou uitschrijven voor de winter, of hem zou verkopen en in de lente iets nieuws kopen. Maar ga het toch even proberen.

Prachtige 996 Cabrio (Carrera 2 ) Tiptronic S

Facelift model met de 3.6 motor!

Origineel Belgische wagen met volledige onderhoudshistorie bij Belgische Porsche Centers (geleverd door Porsche Center Knokke en zowel daar als bij Carrera Motors in St-Martens-Latem onderhouden, volledige uitdraai van het service systeem voorhanden (dus elk moertje, boutje dat vervangen is sinds km 0 staat op papier)
      Laatste onderhoud op 11/2012 (140.000 km)

Km-stand motor slechts 91.000 (nieuwe motor geplaatst op 51000 km)
      Dus totale km stand : 142000 km

Zeer veel opties (navigatie, boordcomputer, BOSE hifi, zetelverwarming, Xenon, PSM, Cruisecontrol, …)! (ook uit het exclusive gamma)

Kleur: Seal Grau
      Dak: Metropol Blue
      Interieur: Metropol Blue

Inclusief Hardtop in koetswerkkleur en bijhorende originele opbergkar.

En nog veel meer in het voorstellingstopic 🙂

Prijs: 25996 Euro 🙂

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 124)
      • Tja….bart zal er wel teveel hebben zeker…..nu nog dat zwart kabeltje

maar voor dat geld kan je 5 996 cabrio’s kopen te beginnen met die van S2!!!!
          alles bij elkaar lijkt me deze toch meer en meer een koopje tov al hetgeen ik terugvind….en trust me, ik zit constant de prijzen etc in het oog te houden!
          Maarten, eventueel wat docs erbij knallen van onderhoud etc!

Hmmm de 991 is wel heel super :driver: .
            Stond er nog net één voor mij te tanken compleet met blonde vrouw ernaast. zwart met zwart cabriodak :respect2: :respect2:

Mush, soms sta ik ook in de spiegel te kijken waarom die 996 4s is buiten gegaan….. ach….rusteloos zeker….

[quote=”993″ post=176152]de foute wordt nog een kultauto!!
                [/quote]
                DIT!!! :applaus: :applaus: :respect2:

Ooit gaan de schellen van “hun” ogen vallen!
                De 996 rules en rocked! :relaxman:
                Eerder deze week nog zitten denken waarom ik toch een nieuwe 991 besteld heb terwijl de 996 alles is wat je je maar kan wensen, misschien zat de testrit met PatrickB er voor iets tussen :sarcastisch :mrgreen:

denk ook dat je hem beter kan bijhouden want vrees dat ze alleen maar meer zullen zakken in waarde naarmate er meer 997 van de eerste generatie te koop zullen aangeboden worden,ook al zit je mss al met iets anders in je hoofd maar voor dat geld ga je volgens mij nooit dezelfde kwaliteit en fun in de plaats krijgen dus ik zou zeggen :driver: :driver: :driver: en genieten van je mooie auto

Ja, is onbegrijpelijk dat een goeie auto zoveel waarde verliest…bijhouden zou ik zeggen…ze stijgen zeker terug in waarde…de foute wordt nog een kultauto!!
                    Zit nu op het dieptepunt veronderstel ik

Als ge iets echt wil, doe je er moeite voor. Simpel.
                      De volgende ga ik wellicht in Duitsland zoeken en dat kost ook een beetje moeite en tijd maar dat is een deel van de charme/fun van het zoeken….vind ik 😐

S2

+1 😉

Maar die komen wel tot bij mij (al is het in dezelfde provincie 🙂 )

PB

[quote=”S2″ post=176122]
                          Ik lees dat als: een testritje maken kan ik ook hier in de provincie, geld om echt te kopen heb ik toch niet 🙂
                          [/quote]
                          Er zitten er ook goei tussen. :happydance:

Wim

Is inderdaad jammer met deze auto’s, en met de komst van de nieuwe 991 gaat het harder bergafwaarts als gedacht. 🙁

Mijn zwager heeft vorige week een 997 cabrio 5 jaar oud (zwart en speciaal lederen interieur) gekocht met alle opties en heeft daar € 39500,00 betaald.
                            Porsche heeft 27000km gereden en alle onderhoud gehad bij officiële Porsche dealer.

Dus waar gaat het naar toe met de watergekoelde. 😕

Aan de biv zal het niet liggen…. Rijtaks is normaal voor een 911… Alle 3.6 kosten toch hetzelfde!
                              Mss op de sites adverteren met 91tkm nieuwe motor! In de ad de totaal km etc. Zoblijft ie onder de 100 tkm wat voor velen de grens is om te zoeken! Foto van alle docs erbij en lets hope :up:

S2

[quote=”Ghost” post=176119]….
                                Wat de afstand betreft rij zelf naar daar he.
                                …[/quote]

Als iemand uit Limburg zich de moeite nog niet troost om naar West-Vlaanderen te rijden om een auto te gaan bekijken die hem echt interesseert, dan vrees ik dat het niet veel uitmaakt of de auto nu bij hem om de hoek staat of ver weg.
                                Ik lees dat als: een testritje maken kan ik ook hier in de provincie, geld om echt te kopen heb ik toch niet 🙂

Mocht ik in de markt zijn voor een GT3, dan zou ik hem wel bij jou thuis in alle rust komen bekijken. Mocht ik een gratis ritje willen in een GT3 (zonder echte koop-interesse) dan liefst op circuit Zolder 🙂 Maar ik hoop voor jou dat het bij jouw geïnteresseerde volledig anders ligt.

BIV op de 996 Cabrio vind ik persoonlijk heel erg goed meevallen. Is iets van een 800 Euro als ik me goed herinner. Dat valt toch mee voor een sportwagen (ik zou er in elk geval geen punt van maken)?

Edit: BIV = 858.21 Euro

Tja 996 is niet meer zoals de luchtgekoelde hoor.
                                  Is gewoon een massa productie wagen van 15 jaar oud. Komt nog bij dat de co uitstoot ook nog hoog is en dan haken velen af. Kijk maar naar de BMWs en Mercs met grote motor zelfde verhaal. Is daar al jaren zo 😥
                                  Wat de afstand betreft rij zelf naar daar he.
                                  Dat doe ik morgen ook.
                                  Ik rij naar circuit zolder voor een testrit met eventuele koper :driver:

Zo ver is het vanuit Limburg toch niet…? :think:

En wat maken een paar kilometer meer rijden nu uit als het een goede wagen is die je aanstaat? 😐
                                    De Subaru ben ik ver in NL gaan halen, en de P stond ook niet echt “hier om den hoek”…

De juiste koper komt nog wel. Geduld is een schoon deugd. 😉

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 124)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.