Porsche 996 (Mk 2) Carrera 2 Cabrio (Tiptronic S)

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 996 (Mk 2) Carrera 2 Cabrio (Tiptronic S)

• Maker
    Discussie

• S2
    Deelnemer

Heb er lang over getwijfeld of ik hem zou uitschrijven voor de winter, of hem zou verkopen en in de lente iets nieuws kopen. Maar ga het toch even proberen.

Prachtige 996 Cabrio (Carrera 2 ) Tiptronic S

Facelift model met de 3.6 motor!

Origineel Belgische wagen met volledige onderhoudshistorie bij Belgische Porsche Centers (geleverd door Porsche Center Knokke en zowel daar als bij Carrera Motors in St-Martens-Latem onderhouden, volledige uitdraai van het service systeem voorhanden (dus elk moertje, boutje dat vervangen is sinds km 0 staat op papier)
      Laatste onderhoud op 11/2012 (140.000 km)

Km-stand motor slechts 91.000 (nieuwe motor geplaatst op 51000 km)
      Dus totale km stand : 142000 km

Zeer veel opties (navigatie, boordcomputer, BOSE hifi, zetelverwarming, Xenon, PSM, Cruisecontrol, …)! (ook uit het exclusive gamma)

Kleur: Seal Grau
      Dak: Metropol Blue
      Interieur: Metropol Blue

Inclusief Hardtop in koetswerkkleur en bijhorende originele opbergkar.

En nog veel meer in het voorstellingstopic 🙂

Prijs: 25996 Euro 🙂

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 124)
      • Het verwondert mij toch dat er zo weinig interesse is. Als dit een trend wordt voor de 996…… :think:
        Nochtans prachtige auto! Succes nog!

S2

Thanks Mark986 🙂

Neen, heel stillekes, iemand ging een testrit komen doen, maar dan niets meer van gehoord. En iemand was heeeel geïnteresseerd, maar vond de verplaatsing vanuit Limburg uiteindelijk toch te ver.
          En zo is het wel altijd iets.

was nog es door het topic aan het “cruisen” en vroeg me af of er de laatste tijd nog wat reactie op gekomen was (+nu staat ie terug bovenaan :engeltje: )

Helaba S2!!?? Koppelverkoop mag niet hé!! 😈
              Otoh… Schoon prijske maken, PatrickB zijnen Boxster dishen en huppa: 2 nieuw P’kes voor de deur :driver:

PB

Wie weet binnen een paar maand als The Misses ook een 911 wil. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

S2

Deze even van onder het stof halen 🙂

Blijft dus gewoon beschikbaar voor de geïnteresseerden, ook al is de Turbo verkocht.

Wat een mooie auto toch…als ik plaats moest hebben *luv *luv

S2

Beiden staan te koop, wordt er maar 1 verkocht rijd ik “tijdelijk” met de andere (heb voor beiden al BIV betaald, dus eigenlijk kost me dat niets aangezien het alletwee 3.6’en zijn), worden ze beide verkocht … dan gaan er nieuwe mogelijkheden open 😉

*luv *luv *luv

PDS

Hey S2 ga je beide auto’s verkopen ? Of ene houden ?

Groetjes

S2

In navolging van de Turbo ook maar even foto’s laten maken van de 996 Cabrio, je kan nooit teveel foto’s hebben 🙂

Bij je plan blijven en vrouwtje ermee laten rijden.

Ja S2, there a lot of signs, ik volg ze altijd maar zoveel mogelijk, hahaha. Als er volgende keer weer wat geks gebeurt dan stoppen met de verkoop … en lekker zelf houden …

2 Jaar terug onze bmw cabrio verkocht van 93. Heb op de laatste dag nog diverse eigenschappen/toepassingen ontdekt doordat de koper me erop attent maakte :wtf: :sleep:, waar we dus zelf nooit gebruik van hebben gemaakt. Bij de volgende auto ga ik toch eerst es een keertje de gebruiksaanwijzing lezen … :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

S2

Misschien zit ik er zelf meer mee in dan de kijker 🙂 Of misschien was het een signaal van de 996 dat ze liever bij mij blijft (moet ik nu bijgelovig worden?)

Mij zou het ook niet afschrikken, dan is het zo bij alle wagens die hij gaat bekijken zelle.
                                    Een beter onderhouden en mooie wagen als de jouwe zal hij moeilijk vinden, zou echt een flauw excuus zijn van hem.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 124)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.