Porsche 996 (Mk 2) Carrera 2 Cabrio (Tiptronic S)

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 996 (Mk 2) Carrera 2 Cabrio (Tiptronic S)

• Maker
    Discussie

• S2
    Deelnemer

Heb er lang over getwijfeld of ik hem zou uitschrijven voor de winter, of hem zou verkopen en in de lente iets nieuws kopen. Maar ga het toch even proberen.

Prachtige 996 Cabrio (Carrera 2 ) Tiptronic S

Facelift model met de 3.6 motor!

Origineel Belgische wagen met volledige onderhoudshistorie bij Belgische Porsche Centers (geleverd door Porsche Center Knokke en zowel daar als bij Carrera Motors in St-Martens-Latem onderhouden, volledige uitdraai van het service systeem voorhanden (dus elk moertje, boutje dat vervangen is sinds km 0 staat op papier)
      Laatste onderhoud op 11/2012 (140.000 km)

Km-stand motor slechts 91.000 (nieuwe motor geplaatst op 51000 km)
      Dus totale km stand : 142000 km

Zeer veel opties (navigatie, boordcomputer, BOSE hifi, zetelverwarming, Xenon, PSM, Cruisecontrol, …)! (ook uit het exclusive gamma)

Kleur: Seal Grau
      Dak: Metropol Blue
      Interieur: Metropol Blue

Inclusief Hardtop in koetswerkkleur en bijhorende originele opbergkar.

En nog veel meer in het voorstellingstopic 🙂

Prijs: 25996 Euro 🙂

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 124)
      • [quote=”S2″ post=170114]
        Deze koper ben ik meer dan waarschijnlijk kwijt door zoiets stoms :)[/quote]

Als hij echt interesse heeft zal dat hem toch niet mogen afschrikken hé :coolness: :coolness: :coolness:

Dat is inderdaad balen. Hopelijk meer succes met de volgende geïnteresseerde.

S2

Gisteren kwam er eindelijk een geïnteresseerde kijken, ikke blij natuurlijk 🙂

Wou ik de cabrio kap open doen … niks enkel een relaistje wat tikt… grrrr. Hoe kan dat nu?
            Uiteindelijk even rustig adem halen, logisch denken … handrem op? Check … in P stand? Check … wat kan het dan nog zijn?

Wel ik had om alles uitgebreid te tonen, de motorkap al ontgrendeld zodat ze even naar de motor konden kijken. En als de motorkap ontgrendeld is, gaat de kap uit veiligheid niet meer open. Even motorkap opnieuw dichtdoen, en tada… probleem opgelost.

Ik wist niet dat hier een beveiliging op zat, dus voor alle cabrio rijders die ooit problemen zouden hebben met het dak. Check even of jullie motorkap wel dicht is.

Deze koper ben ik meer dan waarschijnlijk kwijt door zoiets stoms 🙂

Wachten op herstel van de prijs. Als er constant eigenaars blijven verkopen onder de prijs zal er natuurlijk nooit verandering inkomen hé. :think:

Ik zou hem wel willen maar heb al teveel auto’s staan.
                Goede raad van mij. Als je weet dat de wagen goed is, bijhouden, en rijden met die P.
                Iets anders in de plaats kopen zal wellicht duurder uitkomen.
                Ofwel schrijf je veel af op een nieuwe.
                Anders koop je een 2de hands waar ook een reden is waarom die te koop is, is maar de vraag waarom :think:

S2

De prijs staat al even (en daar zit geen verandering in) op zijn bodemprijs van 25990 Euro. 😉

Daar kan misschien nog een beetje “on-the-spot” af, maar het zal eerder het dakje zijn dat eraf gaat 🙂

Als ik mijn bodemprijs er niet voor krijg, dan zal mijn vrouw er deze zomer wel van blijven genieten (Zeker omdat ik nog maar net onderhoud heb laten doen en de waterpomp en riemen heb laten vervangen).

Ondanks dat mijn vrouw ermee gaat rijden blijft hij dus wel gewoon te koop hé 😉

PB

@rijles: Wat gaat een 996 wrak zo nog de laatste tijd? :mrgreen:

Nu hoor ik u spreken ! :up:

S2

@Rodondo, dat is wat er nu gaat gebeuren 🙂

Woensdag eerste 911 rijles 🙂 (Ze heeft er nog nooit mee gereden 🙂 )

Wil je vrouw niet met de 996 rijden dan ?

S2

Nu de BIV zo in de actualiteit is op dit forum 🙂

De BIV op deze beauty is slechts 858.21 Euro !!

Waarom de wagen dan weg doen? Gewoon de vrouw met de cabrio laten rijden en jij met de TT. 😉 :up:

S2

Wegens verkoop van de daily van mijn vrouw wordt een inruil van een Boxster 986, 987 of Cayman met opleg zeker ook mogelijk. 🙂

Dan rijdt ze ook Porsche 🙂

S2

@moderator: delete deze post maar 😉

heu… geef me ook maar al je gegevens en je bankrekeningnummer ik zal er ook voor zorgen dat ze snel leeg is, dan kan ik je P kopen met je eigen centen :mrgreen: . Vergeet niet een kopij van je pas met handtekening hé, ook wel een detail. :happy:
                                    Iedere minuut word er wel ergens een idioot geboren zeker.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 124)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.