Porsche 996 (Mk 2) Carrera 2 Cabrio (Tiptronic S)

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 996 (Mk 2) Carrera 2 Cabrio (Tiptronic S)

• Maker
    Discussie

• S2
    Deelnemer

Heb er lang over getwijfeld of ik hem zou uitschrijven voor de winter, of hem zou verkopen en in de lente iets nieuws kopen. Maar ga het toch even proberen.

Prachtige 996 Cabrio (Carrera 2 ) Tiptronic S

Facelift model met de 3.6 motor!

Origineel Belgische wagen met volledige onderhoudshistorie bij Belgische Porsche Centers (geleverd door Porsche Center Knokke en zowel daar als bij Carrera Motors in St-Martens-Latem onderhouden, volledige uitdraai van het service systeem voorhanden (dus elk moertje, boutje dat vervangen is sinds km 0 staat op papier)
      Laatste onderhoud op 11/2012 (140.000 km)

Km-stand motor slechts 91.000 (nieuwe motor geplaatst op 51000 km)
      Dus totale km stand : 142000 km

Zeer veel opties (navigatie, boordcomputer, BOSE hifi, zetelverwarming, Xenon, PSM, Cruisecontrol, …)! (ook uit het exclusive gamma)

Kleur: Seal Grau
      Dak: Metropol Blue
      Interieur: Metropol Blue

Inclusief Hardtop in koetswerkkleur en bijhorende originele opbergkar.

En nog veel meer in het voorstellingstopic 🙂

Prijs: 25996 Euro 🙂

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 124)
    • S2

Ziezo weer blanco gekeurd voor een jaar 🙂

Nu hem even boeken voor een onderhoudje en we kunnen er weer tegen.

(Ter zijde: de ongelooflijke 767 km gebold sinds keuring vorig jaar, moet echt meer tijd maken om te rijden 🙂 Ik wil echt niet uitrekenen hoeveel dat per km kost, maar echt financieel verantwoord kan het niet zijn 🙂 )

mss es te koop zetten op 2emevie.be want daar sta mor ene otto op !! 😉

Heb hetzelfde voorstel ook gehad voor m’n Elise 😀

S2

Vandaag heel “leuk” voorstel gehad: ruilen tegen de website 2emevie.be 🙂 LOL hoe halen ze het in hun hoofd?

ja klopt idd 🙂

S2

Alles op zijn tijd 😉

Wat heb je dan wel gekocht….?
                    G
                    Chiepe

S2

Bedankt Joris!

Was dat IwanVdm? Die heeft zich aangemeld op het forum en is inderdaad komen kijken, maar is daarna niet meer op het forum geweest en reageert ook niet op pb’tjes (kan ook niet als je niet op het forum komt natuurlijk 🙂 )

Mocht je hem nog horen of zien, hij is nog steeds welkom voor een testrit. Dat kon toen door omstandigheden niet (was alleen thuis met de dochter (die al in bed lag)).
                      Had wel de indruk dat hij de ruimte op de achterbank te klein vond. (Hij zat met de zetel helemaal op de achterste stand, en dan is er van beenruimte niet veel sprake meer 🙂

Ofwel is hij zo geschrokken van mijn persoon dat hij niet meer op het forum durft komen 🙁 Ik heb nochtans mijn best gedaan om alles zo goed mogelijk uit te leggen.

kheb hem al aan iemand aanbevolen en die ging contact opnemen met jou. Zal een 10 dagen geleden zijn denk ik…

S2

Kleine prijsdaling tot 25750 Euro.

Hopelijk komt er wat concrete reactie. Heb al een paar “kijkers” gehad (via dit forum 🙂 ), maar niets concreet.

S2

Komaan mensen, niemand die zonder dakje de zomer in wil? :driver:

S2

Nu ook te koop op de bekende tweedehandssites (2dehands, kapaza, autoscout24)

Het wordt mooi weer, dus wie het voelt kriebelen om cabrio te rijden …. sla je slag 😉

S2

Aangezien er wat weinig foto’s in de openingspost staan, ga ik nog een beetje spammen met foto’s :

Ontbrekend afdekplaatje voor de hardtop bevestiging op foto 2 en 3 is intussen besteld en gemonteerd 🙂 (Was op bestelling, hadden er enkel in het zwart op stock en dit is donkerblauw gelakt )

En de optielijs voor de volledigheid:

001 Metaalkleur
                                007 Volledig lederen interieur
                                139 Seat Heating – Left
                                226 Change of tire manufacturer at production (not customer selectable)
                                249 Tiptronic S versnellingsbak
                                288 Koplampsproeiers
                                340 Seat heating – Right
                                411 Carrera velgen (18″)
                                446 Wieldeksels met gekleurd Porsche-schild
                                454 Snelheidsregelaar
                                476 Porsche Stability Management (PSM)
                                498 Afwezigheid van benaming
                                551 Windstop
                                635 Park Assist System
                                659 Boordcomputer
                                662 Porsche Communication Management
                                663 Handset voor P.C.M.
                                680 Bose Sound System
                                692 CD-wisselaar CDC-3 (6 CD)
                                982 Lederen zitting Soft Look
                                E61 Alu Design pakket (basis)
                                P14 Verwarmbare zetels
                                P15 Elektrisch regelbare zetels (geheugen bestuurder)
                                P74 Litronic lichten + koplampsproeiers
                                X70 Deurdrempels in staal met type logo
                                X71 Wijzerplaten in aluminium
                                XKW Arctic Silver center nozzle bracket
                                XKX Arctic Silver instrument surround
                                XNY Arctic Silver dashboard trim strip
                                XPA 3-spakig stuur in leder (interieurkleur)
                                X46 Aluminum Tiptronic Shifter
                                X98 Aluminium/leather parking break handle
                                Y23 Tiptronic schakelpook en handrem in leder/aluminium

En een leuk weetje: Nieuwprijs BTWi : 108.452,30 Euro

S2

[quote=”Kevincarrera” post=152836]Ligt de biv ook rond de 1000euro Maarten voor de uwe (2014) ? Anders kom ik zeker eens kijken..[/quote]

Inschrijving na 01/01/2014: 858,21 EUR

Dus aan de “goede” kant van de 1000 Euro

Spijt van gene cabrio meer te hebben …. daar ben ik 100% van overtuigd.
                                  Spijt van een cabrio met zo’n onderhoudsgeschiedenis weg gedaan te hebben … 100%

Maar ik wil ooit eens met één van mijn droomwagens gereden hebben en daarvoor moet je knopen doorhakken.

Misschien staat er een maand later wel terug een cabrio op de oprit, als ik het niet doe zal ik het nooit weten.

Mooie groene maar zodra de zon er is spijt van gene cabrio in hui te hebben….
                                    Dus snel deze kopen en dan weten wij wat de volgende is :engeltje:

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 124)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.