Porsche 996 Only meeting

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche 996 Only meeting

• Maker
    Discussie
  • Sinds kort is er een pagina om eigenaars of liefhebbers van de 996 dichter bij elkaar te brengen :
    https://www.facebook.com/groups/350155841853941/

Momenteel zijn we al met 35 leden.

Tijdens de Lentemeeting afgelopen weekend, kwam het idee van een meeting voor 996 rijders naar boven.

Heb je suggesties, laat maar horen !

Periode : september of oktober
    Waar : ergens centraal voor de Belgische en Nederlandse rijders
    Doen we een toerrit ?
    Of gewoon samenkomen ergens op een leuke plek ?
    Kost : mag voor mij gratis, tenzij we het iets mooier willen uitwerken ?

Andere Porscherijders zijn ook welkom, maar voor de foto’s lijkt het me wel leuk om eens alleen 996 te zien.

Greets,
    Rufie.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 55)
    • Het feest is geweest.Dank je wel lieve mensen voor alle positieve reacties op onze eerste 996 Only Meeting.
      We hadden een mooie selectie 996’jes aangevuld met een buitengewone Porsches.
      De weergoden trakteerden ons op zomerweer dat we zelfs niet durden wensen.

Foto’s plaatsen lukt hier niet.
      Je vindt ze op facebook : https://www.facebook.com/RUFIEevents

Gr,
      Rufie.

op het Nederlandse Porscheforum vind je al foto’s van deze meeting

En Rufie aangezien ik er niet bij kon zijn had ik wel graag enkele beelden gezien van de bijeenkomst !

Het is de “only” in de titel die afschrikt, hé!?

PDS

Ah daar heb ik spijtig genoeg over gekeken ! :loser:

De titel zou doen vermoeden ….. :engeltje:

[quote=”PDS” post=216707][quote=”KROKODILE” post=215637]Schoonbroer wordt 50 die dag moeten naar feest anders kwam ik zeker af. :drink:[/quote]

Krokodil heb jij nog ne 996 ook ? :popcorn:[/quote]

Neen maar elk type Porsche is welkom. 😉

PDS

[quote=”KROKODILE” post=215637]Schoonbroer wordt 50 die dag moeten naar feest anders kwam ik zeker af. :drink:[/quote]

Krokodil heb jij nog ne 996 ook ? :popcorn:

Hey Rufie,

Ondanks het schitterend weer voor zondag kunnen we er jammer goenoeg niet bij zijn.

Andere privé verplichtingen beletten ons te kunnen komen, graag een volgende gelegenheid of gezamelijke meeting.

Groetjes en geniet van de meeting!
                    Johan

Last call voor de twijfelaars.
                      Inschrijven kan nog tot morgen.

De weersverwachting voor zondag is zonnig en 18°C.

Meer moet dat niet zijn.

See you,
                      Rufie.

Dat kan je niet missen hé, Krokodile. Begrijp ik.
                        Tot een volgende !!

Schoonbroer wordt 50 die dag moeten naar feest anders kwam ik zeker af. :drink:

Zonet iedereen die al ingeschreven is en betaald heeft een bevestiging gestuurd.
                            Stel dat je per ongeluk niks ontvangen hebt, laat het me dan weten aub.

Stand van zaken : al 22 auto’s ingeschreven en betaald.
                            Nog een 15-tal die overweegt om te komen, maar de inschrijving is nog niet gebeurd.

Inschrijven kan nog altijd : http://www.rufie.be/porsche-996-only-meeting/

See you !
                            Rufie.

hoi Rufie , zou je eens een lijstje kunnen opzetten met de personen die ingeschreven zijn en betaald hebben , dan weet idereen dat het in orde is ? 😉

Nog even herinneren dat nog altijd kan ingeschreven worden.
                                We zijn al met een mooi groepje, maar er is nog altijd plaats in de tuin.
                                Maak jullie vrouwke eens blij met een dagje shoppen en krijg nog 10% extra korting op de outlet-prijzen…

Dank jullie voor de inschrijving.
                                  De teller staat op ongeveer 20 Porsches, dus dat wordt een leuk dagje al en er zijn nog een paar weken om in te schrijven.

Groeten,
                                  Rufie.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 55)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.