Porsche 996 Only meeting

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche 996 Only meeting

• Maker
    Discussie
  • Sinds kort is er een pagina om eigenaars of liefhebbers van de 996 dichter bij elkaar te brengen :
    https://www.facebook.com/groups/350155841853941/

Momenteel zijn we al met 35 leden.

Tijdens de Lentemeeting afgelopen weekend, kwam het idee van een meeting voor 996 rijders naar boven.

Heb je suggesties, laat maar horen !

Periode : september of oktober
    Waar : ergens centraal voor de Belgische en Nederlandse rijders
    Doen we een toerrit ?
    Of gewoon samenkomen ergens op een leuke plek ?
    Kost : mag voor mij gratis, tenzij we het iets mooier willen uitwerken ?

Andere Porscherijders zijn ook welkom, maar voor de foto’s lijkt het me wel leuk om eens alleen 996 te zien.

Greets,
    Rufie.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 55)
    • Tof initiatief.
      De 996 is soms ondergewaardeerd …

Ons net ook ingeschreven.

Ik ga kijken in mijn agenda, best leuk initiatief die mooie 996 in de kijker te zetten
        Ik zet graag mijn 4S bij in de rij!
        Cu guy’s :salut:

PM

Was er graag bij geweest en mijn vrouw ook. Waarschijnlijk meer voor te shoppen dan voor de auto’s… 😀 maar helaas sta ik op een beurs…. 🙁

Veel plezier!!!

Nog even uppen.
            We hebben de meeting opengetrokken naar alle Porsches. De 996 zijn nog wel in de meerderheid maar er is nog plaats genoeg om del te nemen.
            Momenteel al een 15-tal Porsches ingeschreven. Gaat dus zeker door.

3 goede redenen om erbij te zijn :

1. Alle Porsches welkom in de prachtige tuin van Hotel Terhills, met als highlight de 996. Iedere generatie krijgt zijn plekje.
            2. Maak je vrouw/vriendin gelukkig met een dagje shoppen.
            3. Extra korting op je aankopen.

Voor de prijs kan je het niet laten : 25 euro pp met ontbijt en goodie-bag.

Lees er alles over en schrijf in via deze pagina :
            http://www.rufie.be/porsche-996-only-meeting

See you,
            Rufie.

Had er heel graag bij geweest.
              Zal niet of moeilijk lukken gezien ik dit weekend mijn zoon heb 🙁
              Prachtige locatie !!

ken deze plaats , perfecte locatie , veel plaats , gezellig , middenpunt nederland-beligie , madammen die content zijn ,…. kan niet beter 🙂 😉

OK count me in 🙂 leuke plek trouwens!

Ik wil in ieder geval een centrale opstelling voor de 996.
                    Lijkt me mooi voor de foto’s

Dat sluit niet uit dat we een aparte parking kunnen voorzien voor de niet 996-rijders.

Wordt vervolgd.

Vlakbij Valkenburg -:)
                      Jammer dat ik geen 996 heb. Oscar tango called to the rescue…

In samenspraak met de rijders van het Nederlandse Porscheforum zou 27 september een goede datum zijn.

Wat zouden jullie denken van volgende locatie : Maasmechelen village

Maasmechelen ligt op de grens van België en Nederland.
                        We hebben daar een prachtig nieuw hotel waar we een lekkere borrel kunnen nemen. Degenen die daar al van zaterdag willen overnachten, dat kan ook.

Nog een voordeel : te combineren met Maasmechelen Village, een uitgelezen Outlet Village.
                        De heren kunnen heel de middag naar elkaars 996 kijken. De dames kunnen shoppen als ze zich vervelen 🙂

Parkeren zou kunnen in de tuin van het hotel. Een oud hoofdkwartier van de mijnsite.

Graag jullie feedback.

Heb vroeger een aantal ritten meegedaan met de Lotus (vb Lotus Tour Limburg) : steeds zeer mooie locaties, xeer mooie ritten, etc

Wel niet zo centraal gelegen, maar was steeds bijzonder verzorgd !

Men begon steeds ‘s morgens met een bijeenkomst op een vaste locatie, dan eenontbijt, een 1e rit, dan ergens een georganiseerd middagmaal, dan een 2e rit, dan halverwege een kortere tussenstup (drankje), en dan een 3e rit, gevolgd door (voor diegenen die wensten) een avondmaal.

Mocht je willen kan ik je wel in contact brengen met 1 van de organisatoren aldaar 😉 Er is er hier ook eentje actief op het forum 😉

1/ Voor de beste opkomst kies je best centraal, Mechelen Ternat Leuven, waar er natuurlijk iets is welke zich leent voor dergelijke activiteit.
                            2/ Statisch vind ik maar niets, eventueel kortere rit van 1 uur en gesplitst, 1-maal in de voormiddag en namiddag? 11u en 15u bvb.

Persoonlijk lijkt september mij ideaal : nog (relatief) veel kans op mooi weer, mensen die hun wagen op winterstalling zetten hebben dat dan nog niet gedaan, etc 🙂

Statische meeting vind ik wel ok, maar een goed uitgedachte rondrit ( met vooraf/achteraf een verzamelplaats en tijd voor een babbel/drankje) is natuurlijk helemaal top ; wellicht zijn her en der wel mooie routes te verkrijgen.

Wat had je in gedachten met “centraal gelegen” ?

Natuurlijk kun je je voor een eerste samenkomst focussen op een statische meeting, ergens waar parking genoeg is en waar de mogelijkheid is om iets te drinken ?

De eerste 50 leden zijn een feit.
                                Ik kijk al uit naar onze meeting.

[quote=”Jordy” post=202886]Is er ook zoiets als 993 only? Haha…[/quote]
                                  Of Speed Gelb only?

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 55)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.