Porsche 996 Turbo (handgeschakeld / turbo zetels)

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 996 Turbo (handgeschakeld / turbo zetels)

• Maker
    Discussie

• S2

Gezien de grote interesse in de 996 Cabrio, zie ik me genoodzaakt om mijn “nieuwe” aanwinst terug in de verkoop te duwen. Er staat naar mijn zin teveel geld geparkeerd in auto’s, daarom deze beslissing. Het is met grote tegenzin, want ik zag het echt wel goed zitten met mijn Turbo.

Maar aangezien ik hiervoor geen tijd heb, ga ik de auto laten verkopen door Select Cars. (Ik heb daar toen mijn Boxster gekocht en had een goede indruk van de verkoper, dus mag hij mijn Turbo verkopen).

Wat meer details:
      Bouwjaar: 06/2000
      km: 157000
      Artic silver met Metropol interieur

Origineel Belgisch voertuig

Weinig opties tenzij de sportstoelen en de parkeersensoren.

AKK uitgevoerd (details post ik vanavond, zoals draaiuren, km/h gemiddeld, x rev zone1, gebreken, …)

Alle vragen kunnen natuurlijk rechtstreeks aan mij gesteld worden.

Prijs: van 34990 Euro –> 29950 Euro

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 83)
      • Alleen maar winnaars in deze thread! :respect2:

S2

Deze mag nu echt dicht 🙂

Wagen is gisteren afgeleverd bij PatrickB 🙂 Het vervolg kan je in het topic “6tt” lezen 😉

Forumbijdrage is vanzelfsprekend onderweg 😉

XXX

Proficiat Patrick & S2.
            Blijft op ‘t forum :up:

op kapaza ook interessant KW V3 setje te koop aan spotprijsje, dan nog setje velgen en auto is :drink:

PB

Een paar sixpacks en een paar 1.000’den euros later moet dat zeker haalbaar zijn. *luv
                Dat idee had ik vanmiddag al voor de TT btw. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

En wat de link van Bully betreft,
                dat was het eerste topic waar ik Zondag bij thuiskomst gelijk terug naar gaan kijken was
                om de bandenmaten met die van de TT te vergelijken . Helaas pindakaas…

Meer dan 4% afwijking op de achterste banden en dat is geen goed idee met de 4-wielaandrijving van de TT vrees ik. 😉

Anders had ik ze waarschijnlijk al opgehaald gehad. :coolness:

Turbo is knap, tikje agressievere uitstraling dan de 4S, maar de 4S heeft de mooiste poep :engeltje:
                  Ik kan WEL begrijpen dat je voor de extra PK’s gekozen hebt :driver:
                  Anders…
                  Een six pack Desperados, afgewisseld met op tijd een cappu, en we bouwen een 996 turbo én een 991 Jubi om naar “reflectorpoepen” :hail:

Linkje van Bully gezien? :engeltje:

PB

Soms moet je je budget verhogen. :mrgreen:

Mezger, was dat niet een slager?

met een budget van Max. 25.000€

Mooie prijs voor de turbo 😉

PB

Het Mezger blok was bij mij doorslaggevend. :mrgreen:

S2

Ik vond het vooral zalig om te weten dat de Mezger motor erin zit, bij de “gewone” carrera blijft dat plof verhaal je toch altijd min of meer plagen.

Niet dat ik daar bewust mee bezig ben, maar ergens in je achterhoofd zit er wel een duiveltje dat zegt : plof plof plof… of komt dat door teveel op forums te zitten.

PB

Thx voor de felicitaties heren. 😉
                            Moet zelf nog een beetje bekomen van het feit dat ik volgende week ergens met een Turbo rij.

Was al langere tijd op zoek naar een P. met een budget van Max. 25.000€ en wou het liefst van al een 996 4S,
                            deze heeft mijn inziens de mooiste kont van allemaal. Tijdens Porsche met Pasen stonden beide modellen naast elkaar en de Turbo moest echt het onderspit delven. Nu slechts enkele maanden later moet ik mijn woorden inslikken en krijgt de Turbo meer en meer mijn goedkeuren. Ik vind hem zelfs mooi worden. :coolness:

klikhierop voor dikke wielen. :coolness:

:applaus: :applaus: :applaus: Topdeal

Maarten en Patrick gefeliciteerd. :coolness:

F

Proficiat voor beide partijen :drink:
                                    Voor mij blijft de 996 4S de knapste kont hebben maar de turbo mag ook wel zijn hoor. :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 83)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.