Porsche 996 Turbo (handgeschakeld / turbo zetels)

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 996 Turbo (handgeschakeld / turbo zetels)

• Maker
    Discussie

• S2

Gezien de grote interesse in de 996 Cabrio, zie ik me genoodzaakt om mijn “nieuwe” aanwinst terug in de verkoop te duwen. Er staat naar mijn zin teveel geld geparkeerd in auto’s, daarom deze beslissing. Het is met grote tegenzin, want ik zag het echt wel goed zitten met mijn Turbo.

Maar aangezien ik hiervoor geen tijd heb, ga ik de auto laten verkopen door Select Cars. (Ik heb daar toen mijn Boxster gekocht en had een goede indruk van de verkoper, dus mag hij mijn Turbo verkopen).

Wat meer details:
      Bouwjaar: 06/2000
      km: 157000
      Artic silver met Metropol interieur

Origineel Belgisch voertuig

Weinig opties tenzij de sportstoelen en de parkeersensoren.

AKK uitgevoerd (details post ik vanavond, zoals draaiuren, km/h gemiddeld, x rev zone1, gebreken, …)

Alle vragen kunnen natuurlijk rechtstreeks aan mij gesteld worden.

Prijs: van 34990 Euro –> 29950 Euro

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 83)
      • Proficiat Patrick :first:

[quote=”PatrickB” post=174409]Dat is ook zowat het enige dat me tegenhoud in de keuze Mush. :cool:[/quote]

er stond hier toch ook een 996TT-T (tiptronic :mrgreen: ) te koop opt forum ?

Proficiat aan beide, ben gezond jaloers :up:

Proficiat Patrick !!

[quote=”Rocco” post=174605]proficiat Patrick, Mush gaat zijn tenen mogen uitkuisen om je te volgen :engeltje: :mrgreen: :up:[/quote]
                Ik kon hem al niet volgen als hij met de Boxster reed 😉
                Otoh… nu moet hij schakelen 😈 :respekt:

Van harte gefeliciteerd… S2 is imo een betrouwbaar iemand.
                  Ik ben destijds gaan kijken naar zijn 996 cabrio en perfecte uitleg en al wat erbij hoort gekregen.

S2 : hou je de cabrio nu toch vermits de Turbo verkocht is?

Congratz! 😀

beiden gefeliciteerd ! in ieder geval een veel hoger pretgehalte dan de 0,25% die de bankiers je nog gunnen :happydance:

PDS

Proficiat mannen ! Vreemd dat zoiets correct niet snel van eigenaar kon wissellen :think:

Succes :up:

Van harte proficiat met je aankoop!!!!! Super deal hoor!!!!!

@S2
                          Van harte met de verkoop! Nu de cabrio nog of blijft ie?

S2

@PatrickB, met gemengde gevoelens toch een dikke proficiat!!

En het grote voordeel, je rijdt met een 996 zonder het hele plofverhaal telkens weer te moeten horen 🙂

Mooie forumdeal ! Vette P
                              Peoficiat met aankoop … En verkoop 😀

proficiat Patrick, Mush gaat zijn tenen mogen uitkuisen om je te volgen :engeltje: :mrgreen: :up:

Proficiat :up:
                                  Top 911 :first:

PB

Mush met voor mij de 2 mooiste P’s van ‘t forum in je garage, hoef je echt niet jaloers te zijn. :mrgreen:
                                    Maar ik snap je wel. :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 83)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.