Porsche 996 Turbo (handgeschakeld / turbo zetels)

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 996 Turbo (handgeschakeld / turbo zetels)

• Maker
    Discussie

• S2

Gezien de grote interesse in de 996 Cabrio, zie ik me genoodzaakt om mijn “nieuwe” aanwinst terug in de verkoop te duwen. Er staat naar mijn zin teveel geld geparkeerd in auto’s, daarom deze beslissing. Het is met grote tegenzin, want ik zag het echt wel goed zitten met mijn Turbo.

Maar aangezien ik hiervoor geen tijd heb, ga ik de auto laten verkopen door Select Cars. (Ik heb daar toen mijn Boxster gekocht en had een goede indruk van de verkoper, dus mag hij mijn Turbo verkopen).

Wat meer details:
      Bouwjaar: 06/2000
      km: 157000
      Artic silver met Metropol interieur

Origineel Belgisch voertuig

Weinig opties tenzij de sportstoelen en de parkeersensoren.

AKK uitgevoerd (details post ik vanavond, zoals draaiuren, km/h gemiddeld, x rev zone1, gebreken, …)

Alle vragen kunnen natuurlijk rechtstreeks aan mij gesteld worden.

Prijs: van 34990 Euro –> 29950 Euro

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 83)
      • YES!
        Officieel jaloers!
        Heb een sweet spot voor de 996’s met de dikke poepen :ass: :coolness:

Gefeliciteerd!! En zo kan de oude eigenaar z’n korte liefde nog eens terug zien. :up:

PB

Zaterdagavond van The Misses een “Go for it” gekregen om naar een speeltje uit te kijken.
            Zondagmorgen stond ik bij S2 aan de deur om de 996TT eens te bekijken.
            Maandagavond de knoop doorgehakt en samen met S2 tot een overeenkomst gekomen.

Het kan soms sneller gaan dan je denkt. :coolness:

Idd.
              Zelfbescherming als het ware 🙂

PB

Best dat Mush er niet bij was, anders was hij er misschien mee naar huis gegaan. :happy:

S2

Als het is om PatrickB te helpen overtuigen dat er maar 1 juiste keuze is, ben je nog altijd welkom hoor. Hij is nu toch warm gereden. 🙂

Kwetet, maar ‘k geraakte niet uit bed 🙁 :sleep:

S2

Je moest meegekomen zijn hé Mush 😉 Is vlakbij voor jou 😉

Dat is van mij het te zien doen 😈 :driver:

S2

[quote=”Mushroom” post=174406]Laat maar…
                          PatrickB kan niet met ne manuele rijden… :engeltje: 8)[/quote]

Patrick is hier net buiten, hij kon best met een manuele rijden hoor 😉 :first:

PB

Dat is ook zowat het enige dat me tegenhoud in de keuze Mush. 😎

Laat maar…
                              PatrickB kan niet met ne manuele rijden… :engeltje: 8)

S2

Voor geïnteresseerden “maak” ik wel tijd. (De 24u van Spa zal dan maar even moeten wachten 🙂 )

PB

“Interesse”

Heb je morgen tijd om de wagen te bekijken?

996 is blijkbaar niet gevraagd

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 83)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.