Porsche 996 Turbo (handgeschakeld / turbo zetels)

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 996 Turbo (handgeschakeld / turbo zetels)

• Maker
    Discussie

• S2

Gezien de grote interesse in de 996 Cabrio, zie ik me genoodzaakt om mijn “nieuwe” aanwinst terug in de verkoop te duwen. Er staat naar mijn zin teveel geld geparkeerd in auto’s, daarom deze beslissing. Het is met grote tegenzin, want ik zag het echt wel goed zitten met mijn Turbo.

Maar aangezien ik hiervoor geen tijd heb, ga ik de auto laten verkopen door Select Cars. (Ik heb daar toen mijn Boxster gekocht en had een goede indruk van de verkoper, dus mag hij mijn Turbo verkopen).

Wat meer details:
      Bouwjaar: 06/2000
      km: 157000
      Artic silver met Metropol interieur

Origineel Belgisch voertuig

Weinig opties tenzij de sportstoelen en de parkeersensoren.

AKK uitgevoerd (details post ik vanavond, zoals draaiuren, km/h gemiddeld, x rev zone1, gebreken, …)

Alle vragen kunnen natuurlijk rechtstreeks aan mij gesteld worden.

Prijs: van 34990 Euro –> 29950 Euro

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 83)
      • [quote=”joebarreke” post=174032]En wat is het andere merk dan Maarten :happydance:[/quote]
        Ik ben ook benieuwd, want om een Porsche te kunnen evenaren of zelfs te overtreffen … ???

S2

Op (pb)-vraag een foto van de documentatie die bij de auto is (vanzelfsprekend zijn er ook 2 sleutels, etc. )

Wat is zelf wel leuk vind, is de delivery sticker van toen hij geleverd werd (linksonder). Althans ik denk dat dit zoiets is.

En wat is het andere merk dan Maarten :happydance:

S2

Als deze weg is heb ik nog steeds de Cabrio, maar ik twijfel of ik bij *porsche blijf. Grote kans dat het dat “andere merk” wordt.

Krijg al heel de dag mailtjes van handelaars die hem ongezien willen komen halen, maar tot nu toe voor net te weinig.

Succes Maarten :up:
                Blijf je bij het merk of gaat het naar dat andere wat we alletwee :up: *luv :up: vonden :coolness:

ik duim mee :up:

S2

Alles op zijn tijd, want ook de Cabrio moet weg om aan het benodigde budget te komen 🙂 Maar laten we eerst deze maar eens verkopen.

Als het aan deze prijs niet snel gaat, weet ik het ook niet meer en dan zit de kans er dik in dat ik helemaal stop met mijn auto-passie. Want tegen dit geldverslindende tempo houd ik het niet lang vol als hobby. (Ik weet dat het mijn eigen fout is van een 2de Porsche bij te kopen voor de eerste verkocht was … no need to rub it in …)

Maarten, wat gaat het worden :think:

S2

Deze moet nu echt weg, want ik heb iets nieuws op het oog 🙂 (ja, alweer 🙂 )

Dus drastische prijsverlaging: 29950 Euro en daarvoor kom ik hem nog brengen tot bij jou aan de deur ook 🙂

Staat nu ook op marktplaats / 2dehands / kapaza / mobile … voor deze prijs, dus voor een member …

Staat niet meer in consignatie, maar terug bij mij in de garage 🙂

@Mod: Graag openingspost aanpassen indien mogelijk.

S2

Even de foto’s zichtbaar maken, zo kunnen jullie genieten zonder op de link te moeten klikken 🙂

S2

Thanks!

ken

Dit is wel het koopje van de maand als je het aan mij vraagt.
                              Succes met de verkoop!

S2

Er staan nieuwe foto’s op de website van Select Cars, hopelijk trekt de verkoop nu wat aan.

Nieuwe foto’s

S2

Voor de geïnteresseerden :

BIV : 1.913,45 EUR

Is inderdaad niet weinig, maar als je het vergelijkt met een Italiaantje zoals een Maserati 3200GT of een Aston Martin van hetzelfde jaar, is het best wel ok.

S2

Thanks!!

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 83)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.