Porsche 996 Turbo (handgeschakeld / turbo zetels)

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 996 Turbo (handgeschakeld / turbo zetels)

• Maker
    Discussie

• S2

Gezien de grote interesse in de 996 Cabrio, zie ik me genoodzaakt om mijn “nieuwe” aanwinst terug in de verkoop te duwen. Er staat naar mijn zin teveel geld geparkeerd in auto’s, daarom deze beslissing. Het is met grote tegenzin, want ik zag het echt wel goed zitten met mijn Turbo.

Maar aangezien ik hiervoor geen tijd heb, ga ik de auto laten verkopen door Select Cars. (Ik heb daar toen mijn Boxster gekocht en had een goede indruk van de verkoper, dus mag hij mijn Turbo verkopen).

Wat meer details:
      Bouwjaar: 06/2000
      km: 157000
      Artic silver met Metropol interieur

Origineel Belgisch voertuig

Weinig opties tenzij de sportstoelen en de parkeersensoren.

AKK uitgevoerd (details post ik vanavond, zoals draaiuren, km/h gemiddeld, x rev zone1, gebreken, …)

Alle vragen kunnen natuurlijk rechtstreeks aan mij gesteld worden.

Prijs: van 34990 Euro –> 29950 Euro

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 83)
      • Ik rijd er iedere morgen en avond voorbij, ziet me er mooie machine uit. Succes met de verkoop!

Greetz

L

S2

@Moderators: Kan iemand de prijs in de beginpost aanpassen? Zoiets van 34990 Euro –> 31990 Euro

(Daarna mag deze post gedelete worden 😉 )

S2

Even deze een heeeeeel harde schop omhoog geven. En de prijs een even harde schop omlaag.

Ik heb iets op het oog en deze moet daarvoor weg!

Nieuwe prijs (en hij kan ermee direct bij “koopjes van het ogenblik”)!

31.990 Euro

S2

Back on topic, mocht er iemand serieuze interesse hebben. Stuur me dan even een pb’tje 😉

De prijs is natuurlijk bespreekbaar.

wat anderen denken daar moet je niet mee bezig zijn, koop je iets simpel dan zeggen ze dat je geen geld hebt voor iets deftig en koop je iets knap ben je een dikke nek, het zal nooit goed zijn :happydance:
                doen wat je wil en kan :first:

[quote=”S2″ post=166751] Heb haar proberen een Boxster aan te smeren, maar ze heeft teveel schrik van de reacties op het werk, dus dat wordt het in elk geval niet 🙁 [/quote]

Zou ik me niets van aantrekken. Heb zelf ook veel reactie gehad op het werk maar toen ze wisten dat het een oude wagen was en geen 911 toen was het van “Oooh… Die kan iedereen kopen!?” Ze mogen anders de onderhoudsrekeningen graag van me over nemen. 😈 Dacia-tuig… :sarcastisch 😆

Wat je ook hebt, als het meer is dan iemand anders, gaan ze toch altijd jaloerse reacties geven omdat ze je het niet gunnen. :loser:
                  Gewoon de vrouw in een Boxster steken. :up:

Simpel, dan koop je toch gewoon mijn Cabrio en mijn Turbo, iedereen tevreden

Strak plan, nu nog de juiste cijfertjes met de lotto 😀

jammer dat hij nog niet verkocht is want je wagen rijdt echt wel goed, en heb toen tijdens de testrit zoals je wellicht nog weet niet doorgeduwd 😆
                      nu de zon schijnt zullen er wel snel kopers opdagen, de jouwe heeft ook een volledige historie wat ook een enorm voordeel is bij de 996 he, vrees alleen dat je prijs voor de 996 cabrio gezien het huidige overaanbod moeilijk ligt ook al ligt er een vrij nieuwe motor in
                      succes nog bij de verkoop
                      raf

S2

Ik denk dat jij nog de meest geïnteresseerde kijker/koper was die ik over de vloer heb gekregen 😉 Maar je gedachten zaten al bij een luftie, dus weinig kans voor mij hé.

ik wist ook niet dat hij deze al had :coolness:
                          Maarten, wat bedoel je met interesse in cabrio 996 😆

S2

@Wes, in het verkoopstopic van de Cabrio staat ergens eind vorig jaar vermeld dat er een tweede 996 is bijgekomen en dat de Cabrio daarom echt in de verkoop gaat. Maar min of meer een half jaar later, heb ik er nog steeds 2, en dan is het toch een mooi budget dat vast staat in wagens.
                            Zeker omdat mijn vrouw graag ook eens iets anders wil als DD. (Heb haar proberen een Boxster aan te smeren, maar ze heeft teveel schrik van de reacties op het werk, dus dat wordt het in elk geval niet 🙁 )

Ik wist nog niet eens dat je deze had en hij staat al te koop. 😯

Succes met de verkoop Maarten. :up:

succes met de verkoop!!!!!

S2

Meer details over de AKK (helaas heb ik het formulier hier niet voor me 🙁 ) maar hetgeen ik me herinner:

– ster in voorruit –> nieuwe voorruit geplaatst
                                  – 4 banden versleten –> 4 nieuwe banden
                                  – remmen bijna op –> Nieuwe remblokken
                                  – trilling in stuur –> lijkt opgelost met 4 nieuwe banden en uitbalanceren
                                  – verstelling spoiler defect –> pompen turbo vleugel vervangen
                                  – sporen van herspuiten –> correct de wagen is herspoten (valt weinig aan te doen hé)

gemiddelde snelheid ca. 60 km/h

S2

[quote=”Daxmanian” post=166636]Succes met de verkoop.
                                    Is één van de modellen waar ikzelf mn 993 voor zou durven verkopen (niet dat ik hem wil verkopen hoor).
                                    Mn vrouw heeft echter haar veto gesteld dat er enkel een cabrio voor in de plaats mag komen.
                                    Sjieke dinges :up:[/quote]

Simpel, dan koop je toch gewoon mijn Cabrio en mijn Turbo, iedereen tevreden 🙂

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 83)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.