Porsche 996 Turbo (handgeschakeld / turbo zetels)

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 996 Turbo (handgeschakeld / turbo zetels)

• Maker
    Discussie

• S2

Gezien de grote interesse in de 996 Cabrio, zie ik me genoodzaakt om mijn “nieuwe” aanwinst terug in de verkoop te duwen. Er staat naar mijn zin teveel geld geparkeerd in auto’s, daarom deze beslissing. Het is met grote tegenzin, want ik zag het echt wel goed zitten met mijn Turbo.

Maar aangezien ik hiervoor geen tijd heb, ga ik de auto laten verkopen door Select Cars. (Ik heb daar toen mijn Boxster gekocht en had een goede indruk van de verkoper, dus mag hij mijn Turbo verkopen).

Wat meer details:
      Bouwjaar: 06/2000
      km: 157000
      Artic silver met Metropol interieur

Origineel Belgisch voertuig

Weinig opties tenzij de sportstoelen en de parkeersensoren.

AKK uitgevoerd (details post ik vanavond, zoals draaiuren, km/h gemiddeld, x rev zone1, gebreken, …)

Alle vragen kunnen natuurlijk rechtstreeks aan mij gesteld worden.

Prijs: van 34990 Euro –> 29950 Euro

8 reacties aan het bekijken - 76 tot 83 (van in totaal 83)
    • S2

[quote=”LeDz01″ post=166690]Wat betaal je eigenlijk per jaar aan zo’n turbo? als ik het vragen mag :D[/quote]

Wat bedoel je?

De turbo kost me aan rijtaksen per jaar net evenveel als de Cabrio. Zijn beiden 3.6 l motoren (pk speelt hierin geen enkele rol) en kosten dus 1.485 Euro per jaar.

Mooie P-kleur en imo zeker voor een 996.

Wim

[quote=”S2″ post=166634]Op vraag van Wim iets meer info toegevoegd :)[/quote]

En bedankt hiervoor. :up:

In België veel te veel 😉

Wat betaal je eigenlijk per jaar aan zo’n turbo? als ik het vragen mag 😀

Succes met de verkoop.
                  Is één van de modellen waar ikzelf mn 993 voor zou durven verkopen (niet dat ik hem wil verkopen hoor).
                  Mn vrouw heeft echter haar veto gesteld dat er enkel een cabrio voor in de plaats mag komen.
                  Sjieke dinges :up:

S2

Op vraag van Wim iets meer info toegevoegd 🙂

Wim

Succes mer de verkoop, maar graag bij dit topic een verkoop/vraagprijs en advertentie aanpassen volgens forumregels.

8 reacties aan het bekijken - 76 tot 83 (van in totaal 83)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.