- Dit onderwerp bevat 16 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 8 maanden geleden door .
-
Discussie
-
10 mei 2013 om 12:15
Guys,
m’n nieuw speelgoed is wel thuis ondertussen, MAAR na 100km er mee naar huis gekomen te zijn, zei die in het laatste ritje: Please check oil-levels.
Die eigenste moment had’k geen tijd meer om dit te controlleren en heb hem gestald. Ondertussen ben ik aangekomen met een litertje olie om bij te vullen, maar ik merk dat’k geen peilstok meer heb :bounce: Auto is dus lekker compleet buiten dat ding. Nu heb ik in m’n duitse handleiding (is originele duitse wagen die al 8 jaar in België is) gelezen dat’k m’n oliepeil kan meten met de boordcomputer. Ik heb dit gevonden MAAR, als’k hem na het koud starten gisteren wou meten zie hij dat dat niet ging.
de motor moest “idling” zijn, moest draaien en moest nog andere zaken zijn die’k me niet meer herinner.
Vraag is nu kan er mij iemand uitleggen hoe’k die zijn peil moet meten?Heb ondertussen al de nodige stappen ondernomen om hem op zijn onderhoud te doen, maar ik wil hem in het vervoer naar ginds niet naar de kl :censored: te rijden 🙂
Daarom: alle info is welkom.. als er iemand eventueel een handleiding heeft van deze mannen :hail:
Met de luchtkoelers heb ik er 10 jaar opzitten, maar met den deze, de waterkokers zijn nieuw voor mij 😀
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.