Porsche 996,perfecte (brede)turbolook

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 996,perfecte (brede)turbolook

• Maker
    Discussie
  • een kennis van vroeg me waar hij het beste zijn Porsche kon adverteren, waarop ik antwoorde, zal ik dat even voor je op het porsche forum zwieren

Het gaat om een hele mooie 996 van 99 die volledig omgebouwd is naar turbo look

Bij intresse stuur me een berichtje en ik laat je zijn contact gegevens weten

Voor de juiste gegeven moet je bij de eigenaar zijn
    Deze wagen is altijd perfect onderhouden en heb deze nog nooit vuil gezien

Vraagprijs voor deze mooie wagen is €26500,-

grtz Geert

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Mooi maar heb het liever omgekeerd: een wolf in schapenvacht ipv een schaap in wolvenvacht

Hij is hand geschakkeld maar voor de rest van de info moet ikzelf nog even wachten tot hij deze op mail heeft gezet

Weet wel dat er ooit een splinternieuwe motor ingezet is wegens motorschade, sindsdien perfect lopende motor

grtz Geert

Wat meer info is altijd welkom en practisch.
          Eerste eigenaar ?
          Kilometerstand ?
          3.4 of 3.6 ?
          Handgeschakeld of Tip ?

De ombouw zal zeker wel wat euro’s gekost hebben .Toch liever een echte Turbo.

XXX

Zacht prijsje voor een zeer nette wagen zo op’t eerste zicht. Succes :relaxman:

Damn, mooie wagen 😯

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.