Porsche 996TT

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 996TT

• Maker
    Discussie

• loe
    Deelnemer

Bij deze zet ik mijn 996TT te koop wegens interesse/aankoop in andere Porsche:

Carrosserietype: coupe
      Kilometerstand: 128.000 km
      1e inschrijving: 07/2003
      Vermogen: 420pk
      Brandstof: Benzine
      Kleur: Seal Grey Metallic/ Brown interieur
      Opties: Boordcomputer, Centr.vergrendeling, Elektr. buitenspiegels, Elektr. ramen v, Lederen bekleding, Lichtmetalen velgen, Metallic lak, Navigatiesysteem, Open dak, Parkeersensor, Radio & CD, Startonderbreker, Stuurbekrachtiging

-volledig gekende historie (wagen is net uit Porsche garantie (july 2011), is indertijd aangekocht bij Verellen en heeft daar altijd z’n onderhoud gehad)

– BELGISCHE wagen (2 vorige eigenaars)
      – X73 sportophanging (dempers + veren en motorsteunen) (feb 2011)
      – Remmen + blokken (Pagid RS29, feb 2011)
      – zeldzame kleurencombinatie
      – vollerderen interieur, ook dashboad, pook, handrem…
      – Koppeling preventief vervangen (Aug 2011)
      – Komt met een setje 996TT wintervelgen en banden !
      – 4 nieuwe bridgestones SO2a’s
      – Pioneer avic bt930 navi + handsfree

Mooie wagen, in zeer goede staat (optisch/technisch)

RichtPrijs: € 38.000

Attachments:
      • IMG_0754_800.jpg
      • _MG_5777.jpg
      • _MG_5785_1.jpg
      • _MG_5789_2.jpg
      • _MG_5779.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 59)
      • [quote=”loe” post=96837]mag dicht, overgelaten voor wat klein geld aan een marchand…[/quote]

Dan zullen we dat doen .

[quote=”loe” post=96837]mag dicht, overgelaten voor wat klein geld aan een marchand…[/quote]
          Ik volg de “marchand overnameprijzen” nu constant en het woord “klein geld” is wel op zijn plaats. Ik ben met een bevriende autohandelaar bezig om zelf iets op te starten. Die zei dat hij mijn type van wagen rond de 20000 EURO zou durven aankopen om dan voor 29000 EURO te verpatsen. Zelf heb ik mijn wagen terug van het internet gegooid. Ik was het beu om mails te krijgen met biedingen van 11000 tot 17000 EURO 👿

Proficiat met de verkoop ,hopelijk heb je toch een aanvaardbare prijs bekomen .

loe

mag dicht, overgelaten voor wat klein geld aan een marchand…

Geloof ik Loe .
                Maar is ook een heel ander Budget hé , daarom 😉
                Voor een “gering” budget levert de Sub massa’s rijplezier op in vergelijking met anderen voor dat bedrag .
                Zeker als ze wat bijgekieteld zijn 😈

loe

testritje?

veel leuken dan een subje (heb ooit nog een GTT gehad :))

tmoet ne P zijn 🙂
                    al wat aan het kijken naar verschillende 911’jes. Turbo zou mooi zijn maar budget vind dat niet zo tof. zoeken dus.

[quote=”mark986″ post=96354]
                      ben uiteindelijk terug voor een boxster gegaan. Maar door al het geweld dat ik beroepsmatig al heb gehad gaat de boxster niet echt mee. Is een topauto maar wil echt die knal….[/quote]

Dan moet je eens kijken voor een Subje 😈
                      En de knal , en binnen je budget .
                      En geloof me , elke dag een enorm plezier om te rijden

Anoniem

Ik denk ook niet dat km stand een probleem hoeft te zijn.
                        Wanneer alles goed onderhouden is op tijd en alle slijt onderdelen tijdig vervangen werden is deze misschien zelfs beter dan eentje die maar 3000 km per jaar heeft gereden en daarbij steeds korte afstanden met koude motor. Zulke auto’s worden dan dikwijls maar om de 10dkm in garage binnen gedaan, gebrekkig onderhoud noem ik dat dan 😀
                        Loe geen paniek, je zal die auto nog wel kunnen verkopen

loe

Mark,

die Km’s zijn niet echt een probleem… Alles aan deze auto’s blijft heel strak aanvoelen.
                          uiteraard zijn alle grote slijtage delen intussen ook al vervangen! :first:

idd Stef
                            ben uiteindelijk terug voor een boxster gegaan. Maar door al het geweld dat ik beroepsmatig al heb gehad gaat de boxster niet echt mee. Is een topauto maar wil echt die knal….dus stilletje aan het uitkijken naar een 911. Deze turbo vind ik héél mooi maar mss net iets boven het gewilde uitgave budget en km. Ondertussen is het dus de boxster. 😆

[quote=”mark986″ post=96282][quote=”loe” post=96244]ps: hij is te koop :applaus:[/quote]

kweet het maar voor mij heeft ie net iets teveel km 🙁 en iets boven het budget ligt dat ik wil opleggen op de boxster.
                              (jaja, spijt dat ik niet meteen voor een 911 gegaan ben enkele maanden terug)[/quote]

Ha Mark, heb ik gemist blijkbaar, terug een P?

Mercikes loe 😉
                                Ik wou gewoon eens zien welke inbouwkader ze gebruikt hadden.
                                Zie ik verkeerd of steekt die daar beneden iets uit? Inbouwkader normaal voor 996 modellen (1997-2006) zonder drankhouder?

[quote=”loe” post=96244]ps: hij is te koop :applaus:[/quote]

kweet het maar voor mij heeft ie net iets teveel km 🙁 en iets boven het budget ligt dat ik wil opleggen op de boxster.
                                  (jaja, spijt dat ik niet meteen voor een 911 gegaan ben enkele maanden terug)

loe

goh, ben er zeer tevreden van, geen kraakjes, goede (snelle) navi, ipod interface, handsfree bellen en als bonus worden de bestaande speakers veel beter aangestuurd (imo).

Heb eentje met een old-fashioned draaiknop gekozen om de stijlbreuk niet te groot te maken…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 59)
                                  • Het onderwerp ‘Porsche 996TT’ is gesloten voor nieuwe reacties.