Porsche 996TT

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 996TT

• Maker
    Discussie

• loe
    Deelnemer

Bij deze zet ik mijn 996TT te koop wegens interesse/aankoop in andere Porsche:

Carrosserietype: coupe
      Kilometerstand: 128.000 km
      1e inschrijving: 07/2003
      Vermogen: 420pk
      Brandstof: Benzine
      Kleur: Seal Grey Metallic/ Brown interieur
      Opties: Boordcomputer, Centr.vergrendeling, Elektr. buitenspiegels, Elektr. ramen v, Lederen bekleding, Lichtmetalen velgen, Metallic lak, Navigatiesysteem, Open dak, Parkeersensor, Radio & CD, Startonderbreker, Stuurbekrachtiging

-volledig gekende historie (wagen is net uit Porsche garantie (july 2011), is indertijd aangekocht bij Verellen en heeft daar altijd z’n onderhoud gehad)

– BELGISCHE wagen (2 vorige eigenaars)
      – X73 sportophanging (dempers + veren en motorsteunen) (feb 2011)
      – Remmen + blokken (Pagid RS29, feb 2011)
      – zeldzame kleurencombinatie
      – vollerderen interieur, ook dashboad, pook, handrem…
      – Koppeling preventief vervangen (Aug 2011)
      – Komt met een setje 996TT wintervelgen en banden !
      – 4 nieuwe bridgestones SO2a’s
      – Pioneer avic bt930 navi + handsfree

Mooie wagen, in zeer goede staat (optisch/technisch)

RichtPrijs: € 38.000

Attachments:
      • IMG_0754_800.jpg
      • _MG_5777.jpg
      • _MG_5785_1.jpg
      • _MG_5789_2.jpg
      • _MG_5779.jpg
    14 reacties aan het bekijken - 46 tot 59 (van in totaal 59)
      • loe schrijft:

waar zitten dan de mannen die een 996TT zouden willen om moeder de vrouw te plezieren? 🙂

Dat is toch niet de bedoeling van een 996TT, die hebben we daar (hopelijk) niet voor nodig 😳 😆

loe schrijft:

waar zitten dan de mannen die een 996TT zouden willen om moeder de vrouw te plezieren? 🙂

mss voor aan een vriendin te geraken?? 😈 😳 😉 Moet toch lukken niet 😆

loe

Dominique schrijft:

loe schrijft:
              [quote]en moeder de vrouw dan? 🙂

En als het echt wat te krap wordt dan moet ik maar apart rijden met de TT… [/quote]

Je ziet dat het toch altijd de mannen zijn die zich opofferen in het gezin :mrgreen:

If only the wives knew 😉

loe schrijft:

en moeder de vrouw dan? 🙂

Die komt dan maar achter met de Subaru 😉
                Neen, als het een ‘voltallige’ gezinsuitstap wordt, dan alle vijf in de Subaru). En als het echt wat te krap wordt dan moet ik maar apart rijden met de TT… maar dat is geen probleem voor mij 😉

loe

en moeder de vrouw dan? 🙂

loe schrijft:

Maar ik had gehoopt van er twee kleine kindjes in te krijgen, maar dat lukt niet echt…

Ik hoop van wel, ik moet er binnenkort drie dochters inproppen 😆
                    Al eens uitgeprobeerd en het zou toch moeten lukken: kinderzitje vooraan (onder het zitje bescherming voor de zetels uiteraard 🙄 😉 ) voor de oudste (6), de nieuwste telg in de maxicosi achteraan en daarnaast de middelste (3) in een kinderzitje. We zullen waarschijnlijk wel een halfuurke vroeger moeten opstaan om dat geregeld te krijgen 😆 … Maar meestal zal toch mijn vrouw van dienst zijn 😉

“Ze”? Meervoud? Moet ik je dan feliciteren of condoleren? 😛

Zeg, die groeien snel hoor. Tegen dat je terug tijd hebt om met de TT te rijden kunnen ze mee 😆

loe

Ja maar bij mij zijn ze 2 maand en 18 maand 😀

loe schrijft:

Thx Galhund!

Ik weet het, ik ga hem zeker missen, dit blijft voor mij de beste allround P. (zelfs beter imho dan de GT3 8) )
                          Maar ik had gehoopt van er twee kleine kindjes in te krijgen, maar dat lukt niet echt…

Dus vandaar…

ps: ik heb de zilvere wijzerplaten 😛

Als ze te klein zijn en nog in een echt kinderzitje moeten dan kan je een gepast zeteltje vinden bij Porsche.

Ik steek mijn klein mannen (6 en 3,5) achteraan op een (smal) verhoogkussen en die zitten perfect. De grootste zit achter m’n vrouw en dan heeft ie genoeg beenruimte. En dan maar joelen als papa strak door de bocht gaat 😉

Ga je dan een Panamera kopen? 😈

P.S. Good man! 😉

loe

Thx Galhund!

Ik weet het, ik ga hem zeker missen, dit blijft voor mij de beste allround P. (zelfs beter imho dan de GT3 8) )

Dus vandaar…

ps: ik heb de zilvere wijzerplaten 😛

BC911 schrijft:

Prachtige wagen en kleurencombinatie. Succes met de verkoop, maar denk dat dit geen probleem mag zijn.

Idd. Dit is mijn droomcombinatie. Vind m’n zilveren/zwarte natuurlijk ook wel OK maar let’s be honest, dat seal grey met bruin is formidastisch. Wie durft nog te beweren dat de 996 niet mooi kan zijn??????

Degene die jouw wagen koopt gaat er een hele goede zaak aan doen, me dunkt. En als ie weg is, vrees ik dat je die 996TT harder gaat missen dan je nu kan inschatten :mrgreen:

Prachtige wagen en kleurencombinatie. Succes met de verkoop, maar denk dat dit geen probleem mag zijn.

Me gusta ! 😳 😀
                                  Daar mijn velgskes nog onder…

En ik ben al een beetje aan’t twijfelen om de mijne weg te doen…

14 reacties aan het bekijken - 46 tot 59 (van in totaal 59)
                                • Het onderwerp ‘Porsche 996TT’ is gesloten voor nieuwe reacties.