Porsche 997.2 Carrera

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Porsche 997.2 Carrera

• Maker
    Discussie
  • Hoi iedereen!
    Aangezien ik hier al een tijdje foto’s post, word het eens tijd om mijn vader zijn wagen voor te stellen:

Nieuwe Porsche Carrera .

exterieur : Meteorgray
    interieur: Volleder black .

enkele optie’s:

* PDK
    * Sport chrono pakket (Launch control + sport plus)
    * 19″ carrera S velgen
    * PASM
    * Zetelverwarming + zetelkoeling
    * Adaptieve comfortzetels met geheugensfunctie
    * USB-aansluiting
    * BOSE system
    * Gekleurd porsche embleem in de velgen
    * Porsche logo op de hoofdsteunen
    * GPS
    * Cruise control
    * Adaptieve bochtenverlichting

Kan goed zijn dat ik enkele optie’s ben vergeten 😳

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 56)
    • Leuke baan hé de Scheldelaan, vooral in het weekend kan je daar “rustig” spelen 😉 . Doe daar ook regelmatig een toertje. En wat de sound betreft, niet slecht, maar op een filmpje komt het meestal niet echt goed over.

Hier nog een misvormd filmpje van Marc, hij heeft ook beelden met zijn digicam , daar is hij aan aan ‘t werken;)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WrlbjhK6Bm8[/youtube]
        Fak:lolz::inlove:

Er is een filmpje aan ‘t uploaden, maar de kwaliteit is slecht en geluid komt totaal niet over. IRL gromt hij een stuk meer dan op video en klinkt hij niet zo “zagerig” 🙂

Hier wel een filmpje in goede kwaliteit (dit is enkel de X-pipe, wij hebben ook nog de dual tone muffler)
          [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xvILI8WYnAg[/youtube]

De onze:
          [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gSZHp5UGwUM[/youtube]

Uitlaat staat eronder!
              Geluid is goed en zeker niet overdreven.
              In lage toeren mooi gegrom binnenin en vanaf 3000 toeren begint hij te “brullen”.
              Geluid is buiten wel luider dan in het interieur. 140 aan 2000 toeren is dan ook niet storend, juist wat we moesten hebben! 🙂
              Geluid is mooi en stukken beter aanwezig , zonder storend of te luid te zijn.
              Setting staat dus op LOUD en zal zo blijven.
              Daarnet wat gaan rijden in de haven, en wat verder zagen we 3 jonge gastjes.. kraan open!! hun gezicht: priceless!:lol:
              Heb paar filmpjes, maar ik denk dat men micro kapot is, aangezien hij maar wat blaast op de filmpjes en irl echt lekker gromt. Hopelijk heeft Marc betere filmpjes.
              Ohja, ook de vermogenwinst en gewichtsafname is merkbaar, wagen klimt gretiger in de toeren en pakt vlugger op in lage toeren, mooi meegenomen!:)

Knap!
                Men Favoriete porsche zo’n 993.
                Men vader denkt er over na om een oldie bij te kopen voor in ‘t weekend.
                Ik zou echter liever iets à la 996 GT3 zien 😆

Jammer genoeg uw Porsche nog niet gezien.. Misschien in de zomer eens samen cruisen naar Ardennen om ECHT te rijden? 🙂

[quote=”Alexx”:1o8ypdjl]Hallo Eric!
                  Met welke Porsche rijdt uzelf?
                  Groetjes![/quote]

Met een nachtblauwe 993 C2 van einde 1994.
                  Gr. Eric

rjf

Toch ns zoeken op internet of ik iets dergelijks kan vinden voor de boxster…

Ik denk eerlijk gezegd niet dat onze zomervelgen voor uw Boxster passen.
                      Vooraan 245 en achteraan 295, 19 inch..
                      ‘t zou wel schitterend staan denk ik 😉

[quote=”rjf”:2rhjt4yy]
                        1) zouden deze op m’n boxster kunnen ?
                        2) en wat zou zoiets ongeveer moeten kosten ?

😀 [/quote]

Als dat niet origineel porsche is dan denk ik dat e zo iets als kan vinden via het net voor een €1500,- bandjes inclusief, alles zal van de kwaliteit afhangen

grtz Geert

Hallo Eric!
                          Mijn vader gebruikt de wagen idd dagelijks.
                          Met welke Porsche rijdt uzelf?
                          Aan “den blokskesweg” staat idd een flitser, soms zelfs in een aanhangwagen 🙄 , maar we hebben een Mini Coyote 😆
                          Groetjes!

Dag Alexx,
                            Nu pas valt mijn oog erop 😳 , we zijn blijkbaar dorpsgenoten ❗
                            Gebruikt je vader de P dagdagelijks?
                            Opgelet op de “blokjesweg” voor de regelmatige anonieme flitswagen ter hoogte van de witte appartementen 😉 .
                            Groeten,
                            Eric

[quote=”911-lover”:1rysromg][quote=”terrum”:1rysromg]…maar mocht je hem aan mij schenken ….[/quote]

…zou hij het toch eerst aan zijn pa (van wie de wagen is) moeten vragen 🙄 😈 😉 [/quote]
                              De wagen is idd van men vader .

rjf

[quote=”terrum”:xu68x3zt]

deze zijn wel super 8)

[/quote]

1) zouden deze op m’n boxster kunnen ?
                                2) en wat zou zoiets ongeveer moeten kosten ?

😀

Ik vind de zilveren velgen veel mooier dan de zwarte. Maar de gustibus …

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 56)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.