Porsche 997.2 Carrera

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Porsche 997.2 Carrera

• Maker
    Discussie
  • Hoi iedereen!
    Aangezien ik hier al een tijdje foto’s post, word het eens tijd om mijn vader zijn wagen voor te stellen:

Nieuwe Porsche Carrera .

exterieur : Meteorgray
    interieur: Volleder black .

enkele optie’s:

* PDK
    * Sport chrono pakket (Launch control + sport plus)
    * 19″ carrera S velgen
    * PASM
    * Zetelverwarming + zetelkoeling
    * Adaptieve comfortzetels met geheugensfunctie
    * USB-aansluiting
    * BOSE system
    * Gekleurd porsche embleem in de velgen
    * Porsche logo op de hoofdsteunen
    * GPS
    * Cruise control
    * Adaptieve bochtenverlichting

Kan goed zijn dat ik enkele optie’s ben vergeten 😳

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 56)
    • [quote=”terrum”:3a6iwlu2]…maar mocht je hem aan mij schenken ….[/quote]

…zou hij het toch eerst aan zijn pa (van wie de wagen is) moeten vragen 🙄 😈 😉

Hey, op het autoforum zit ik niet hoor, dat tekeningetje hebben ze voor mij gemaakt op cleaned en ‘k vond dat wel een leuke forum handtekening

schitterende 997 heb je, super strak, enkel de velgen zijn niet m’n ding maar mocht je hem aan mij schenken nam ik hem met velgen en al aan hoor 😆

deze zijn wel super 8)

grtz Geert 😉

Thx, nog iemand van autoforum aan je afbeelding te zien .
          Ik denk trouwens dat ik uw 993 op cars and coffee in Antwerp heb gezien, nice ride!! 😉

me too in love 😯

:inlove:

Uitlaat wordt volgende week zaterdag geplaatst.
                En vandaag ook 911-badge besteld ipv het ‘carrera-logo’ 😉

rjf

[quote=”Alexx”:1o1eg1bd][quote=”rjf”:1o1eg1bd]De volwassen versie van de mijne :mrgreen: [/quote]
                  hoezo volwassen versie ? 🙂
                  En ik zie dat je va merksem bent.. met welke P rijdt u dan?? passeer daar quasi dagelijks[/quote]

Sinds vorige weekend een eveneens meteor grey boxster 2.7 met donker blauwe kap en interieur…
                  En aangezien de Boxster wordt gezien als de babyversie van de 911 😉

Kans dat je de P. ziet is eerder klein want die staat warm en veilig binnen 😉

[quote=”rjf”:1zg5s0n5]De volwassen versie van de mijne :mrgreen: [/quote]
                    hoezo volwassen versie ? 🙂
                    En ik zie dat je va merksem bent.. met welke P rijdt u dan?? passeer daar quasi dagelijks

rjf

De volwassen versie van de mijne :mrgreen:

Aangezien de mensen van Europipe niets hebben laten weten, zijn we voor een andere oplossing gaan zoeken. nl in Amerika.
                          We hebben de ‘dual tone maxflo muffler’ (loud setting) + X-pipe en andere endtips bij FABSPEED besteld en deze laten importeren door Marc van porscheforum.nl
                          Deze zijn vandaag binnengekomen in NL , afspraak wordt morgen vastgelegd 🙂

Bedankt jongens.
                            Lol, komt verandering aan 😆
                            Binnen 2 weken is het mogelijk dat er een Europipe uitlaat onder komt. Dan is hij perfect.

Zeer mooi geheel, echt een knappe bolide 😯

Alleen spijtig van die ongeschilderde gyproc op de achtergrond. 😈 😉

Gr Bert

Anoniem

wagen 10/10 😉
                                velgen 10/10 😉
                                wagen + velgen 0/10 😥

Doe die foto’s weg want dat is niet goed voor de porschefreaks hier 😆

Prachtige wagen en mooie foto’s ❗
                                  Waar is die locatie juist? Ik zou wel eens graag zo een paar foto’s van mijn wagen willen laten nemen (zoals ne fotoshoot maar dan niet van een vrouw).
                                  Ik wil al langer zoiets laten doen en dan de beste foto laten uitvergroten tot 1,2 of 3m² voor in de garage te hangen 😉

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 56)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.