Porsche 997.2 Europipe

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Porsche 997.2 Europipe

• Maker
    Discussie
  • Hoi allemaal!

Wie kent er Europipe niet .. schitterend belgisch bedrijfje, die hun uitlaten zelf maken en het beste geluid uit een Porsche krijgen !
    Binnen dik 2 weken heeft Europipe zijn uitlaat ontwikkeld voor de nieuwe carrera 2 .
    Ze beloven een geluid als de 997.1 met Europipe geluid.. met andere woorden: SUBLIEM !
    (hier een filmpje van die 997.1)
    http://www.youtube.com/watch?v=gWFoOSslMCU

Nu is mijn vraag: Weet iemand of Europipe een attest meegeeft voor de keuring, of vormt dit geen probleem ?
    Als er mensen zijn die ervaring hebben met een Europipe uitlaat hoor ik het graag ! 😉

many thanks!

Alex

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • [quote=”dixie”:132oe4he]Europipe levert geen attest,maar ik heb al jaren een uitlaat van Europipe en daar hebben ze op de keuring nog nooit iets van gezegd,de uitlaat is zo professioneel gemaakt dat niemand ziet dat het geen originele is.Beter dan Europipe vind je nergens.[/quote]
      idem dito

Als de uitlaat ni luid genoeg zou zijn voor u, passen de mannen van Europipe dit wel aan .

[quote=”dixie”:2zphhn42][quote=”Alexx”:2zphhn42]Klopt.
          Binnen een dikke week stuurt Europipe foto’s, dan is hun uitlaat klaar voor de 3.6 .
          9 op 10 komt hij er wel onder.. zal een heuse verbetering zijn !
          Dixie, U hebben wij toch gesproken toen ze onze velgen aan ‘t steken waren he ?[/quote]

Ja da klopt inderdaad,maar ik wist ni da jij het was die hier gepost had hoor.
          Ik zal eens met de mannen van Europipe bellen dat ze u moeten soigneren hé 😉 [/quote]
          Ik heb al verschillende mails gestuurd met Stef.. toffe pee! 🙂
          Ze gingen foto’s doorsturen als hun uitlaat klaar was.
          Luider dan PSE is toch wel een vereiste.. laten we hopen .
          Hou u goe 😉

[quote=”Alexx”:1btc3m79]Klopt.
            Binnen een dikke week stuurt Europipe foto’s, dan is hun uitlaat klaar voor de 3.6 .
            Dixie, U hebben wij toch gesproken toen ze onze velgen aan ‘t steken waren he ?[/quote]

Ja da klopt inderdaad,maar ik wist ni da jij het was die hier gepost had hoor.
            Ik zal eens met de mannen van Europipe bellen dat ze u moeten soigneren hé 😉

Klopt.
              Dixie, U hebben wij toch gesproken toen ze onze velgen aan ‘t steken waren he ?

Europipe levert geen attest,maar ik heb al jaren een uitlaat van Europipe en daar hebben ze op de keuring nog nooit iets van gezegd,de uitlaat is zo professioneel gemaakt dat niemand ziet dat het geen originele is.Beter dan Europipe vind je nergens.

Bedankt, heb ik net gedaan. Maar veel informatie vind ik er toch niet over .

[quote=”Alexx”:kpehnxxz]Hoi allemaal!

Nu is mijn vraag: Weet iemand of Europipe een attest meegeeft voor de keuring, of vormt dit geen probleem ?
                    Als er mensen zijn die ervaring hebben met een Europipe uitlaat hoor ik het graag ! 😉

many thanks!

Alex[/quote]

Klik even Europipe in de zoekfunctie van dit forum en je zal zien dat hier al veel over geschreven is.
                    Het attest dat ze meegeven is niet geldig voor een TC maar dat is geen probleem als je het uitschakelsysteem erbij neemt.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.