Porsche 997 4S : Ik stel mezelf even voor.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Porsche 997 4S : Ik stel mezelf even voor.

• Maker
    Discussie

• Luc

Hallo allen,

Ik ben een zuid-westvlaming die wel liefhebber is van mooie wagens. Het ultieme was en is natuurlijk Porsche, doch vergt ook een investering…
      Ben er ondertussen 54 en na een 20 tal jaren motorrijden was ik op zoek naar mijn ultieme droom.
      Mezelf eerst even goed ingelezen en tenslotte gekozen voor een 997 4S. De wagen is van midden 2007 met 32.000 kms. Turbo velgen, 19 duims, sportuitlaat enz.
      De wagen is een droom om naar te kijken, ermee rijden deed ik nog maar enkele kms, wacht nog op mijn nummerplaten…Foto’s volgen nog.
      Een 10 tal jaar terug had ik ook een 964 van 16 jaar oud gekocht en een 6 tal maanden mee gereden, dan verkocht wegens miskoop. Had ook meer dan 200.000 kms en bitter weinig voor betaald.

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
      • Welkom :drink:

:salut: welkom 4S echt mooi

Welkom *porsche lover ,veel leuke km gewenst :drink:

XXX

Join the Club 😀
              Ennu fotooooos :engeltje:

Welkom :drink:

Welkom en veel :driver: plezier.

Welkom hier. :drink:

Heel goede keuze.
                      Ik kan het weten want heb ook een 997 4 S 2006 tiptronic nu 70.000 km’s
                      Iedere keer als ik er in stap en start is mijn dag weer goed. ( ook sportuitlaat )

Welkom! Benieuwd naar de foto’s !

Van harte welkom provincie-genoot ! :applaus:

Benvenuti Ikaros,

Proficiat met je *porsche en veel veilige :driver: :driver: :driver:
                            Benieuwd naar de foto’s.
                            ciao,
                            Luc

Welkom op dit forum en idd, de 997 is een zeer mooie verschijning!
                              Geniet van dit forum, maar dat zal wel lukken denk ik.

Welkom Ikaros ,

Mooie keuzen ! 997 4s is inderdaad een zeer mooie wagen om naar te kijken.
                                Maar nog mooier om in te rijden!
                                Veel veilige km gewenst :driver:

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.