Porsche 997 C4S

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Porsche 997 C4S

• Maker
    Discussie

• Walter
    Deelnemer

:puke:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 39)
      • En toen was het stil 😎

Zijn de problemen al opgelost?

al opgelost?

[quote=”Gentleman” post=105488]Enkele mankementjes opgedoken.[/quote]

Wat zijn de problemen ? Kwestie van wat bij te leren hé !

Mooi!!!!!

Goh.. Voor ik mijn 3.2 heb gekocht, heb ik het geluk gehad om met een 911 rs replica, 993 4s en een 997 turbo te mogen rijden van een vriend van me. Je hebt gelijk als je het over het gemak hebt van met een 996 te rijden. Over het comfort en de vlotheid ga ik zeker niet discussiëren en zoals je zegt voor de prijs moet je het ook niet meer doen. Wat mij overhaald heeft is de feeling die ik had toen ik in de 911 rs heb gereden. Fenomenaal!!! Liet mij denken aan mijn kinderjaren toen mijn vader nog met een Ford Capri reed met alle gebreken en ongemakken die erbij hoorden. Terug het gevoel van echt te rijden. En ik denk als je een porsche koopt zeker een oudje dan denk je niet aan de marktwaarde maar om er zoveel mogelijk zelf van te genieten!!! Daar geef ik je dan 100% gelijk in. Schol!!!

Vandaag nog gaan kijken naar een r8 bij ab. Fijn ontvangen, walter is een relaxe kerel en rustug de tijd gekregen (was trouwens gisteren ook bij acd en bavaria) maar ben benieuwd wat de uitkomst is. Ga ervan uit dat het niet minder dan toppie opgelost zal worden…..

Gentleman ,wat versta je onder kleine mankementen ?
                        Waarschijnlijk niets om je zorgen over te maken .

Hou ons op de hoogte .

[quote=”Gentleman” post=104908]… Volledige onderhoudshistoriek bij Porsche en Porsche Antwerpen.
                            Aangekocht bij ABauto’s in Beerzel. Vriendelijke en correcte mensen, doen wat ze beloven en als extra verrassing bij afhalen van de auto nog een fles champagne er boven op! …
                            [/quote]

En als ik bovenstaand lees, zal het wel goed komen denk ik.
                            Ik zou ook eens betreffende info vragen in A’pen.
                            Begrijp ook dat je, terug afleidende uit bovenstaand, waarschijnlijk geen keuring hebt laten uitvoeren en in volle vertrouwen gekocht.
                            Maar buiten het zweven à 130/h begrijp ik niet goed dat de andere mankementen niet zijn opgemerkt.

[quote=”Gentleman” post=104908]Aangekocht bij ABauto’s in Beerzel. Vriendelijke en correcte mensen, doen wat ze beloven en als extra verrassing bij afhalen van de auto nog een fles champagne er boven op!
                              [/quote]

En nu hopen dat het bij het afhandelen hetzelfde is als bij het verkopen .
                              Sterkte .

Mooie P: zwart/sober, ook mijn voorkeur. Hopelijk komt alles in orde, een fles champagne kan dus blijkbaar tekorten camoufleren…spijtig…

Zou dan ook es laten nakijken of de rij-uren correct zijn tov de km stand etc?
                                    Hopelijk komt alles snel in orde en kan je genieten van je P!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 39)
                                  • Het onderwerp ‘Porsche 997 C4S’ is gesloten voor nieuwe reacties.