Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › 997 › Porsche 997 C4S
- Dit onderwerp bevat 39 reacties, 21 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 1 maand geleden door bully.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
WOW 😯 Daar zou ik mijn haren ook kunnen in kammen (mocht ik er hebben) 😆
2Fast2Furious man :first:
Zeer mooie bolide en proficiat![quote=”tvanbroekhoven” post=104979][quote=”Mushroom” post=104952]
Ik persoonlijk blijf het niet begrijpen (de jacht op de 3.0 en 3,2) maar anderen zullen mij dan weer niet begrijpen.
[/quote]Kijk eens rond en tel de 911jes van na 2000 eens die je ziet. En dan die van voor ’90.
Mensen willen nu eenmaal iets ‘uniek'(er). Een Picasso koop je ook niet omdat dat de beste weergave van de realiteit is hé… ;)[/quote]
Zo uniek vind ik ne Picasso nu ook weer niet hoor…
Maar ik begrijp wat je bedoelt
Gefeliciteerd gentleman, mooie bak 😎 En mushroom, There is nothing left to be Desired
And what a Sensation. 😉 :relaxman:Dinsdag deze bolide nog van zeer dicht bij gezien bij AB.
Ze waren hem een goeie wasbeurt aan het geven!Knappe bolide :first: :respect2:
[quote=”Mushroom” post=104952]
Ik persoonlijk blijf het niet begrijpen (de jacht op de 3.0 en 3,2) maar anderen zullen mij dan weer niet begrijpen.
[/quote]Kijk eens rond en tel de 911jes van na 2000 eens die je ziet. En dan die van voor ’90.
Mensen willen nu eenmaal iets ‘uniek'(er). Een Picasso koop je ook niet omdat dat de beste weergave van de realiteit is hé… 😉
Iemand die ne keer naar mij luistert…
Never thought I’d see the day! 😉Ik werd *zot* van mijn SC. Overal waar ik keek zag ik wel iets dat me niet aanstond of dat te hard afgezien had door de tand des tijds, maar ik ben dan ook wel een pietje precies 😳
Toen waren de oudste de goedkoopste en kocht je wat je je kon veroorloven en in mijn geval was dat toen een SC, nu koop je voor SC geld een mooie 996 (die -alle kritiek ten spijt- met de mk2 koplampen er van alle modellen, ja ja ook de 991, het jongst uit ziet).
Geen roestblaasjes, geen verduurde rubbers, geen insijpeling, geen beschadigd interieur, maar wel de looks en gaan als de brandweer.
‘t Is afwegen tussen kosten aan restauratie of kosten aan afschrijving en er is slechts één constante: het kost! :first:
Ik weet alleen dat ik niet terug wil naar mijn SC. Als 3e of 4e Porsche wel natuurlijk maar moest ik er maar ééntje kunnen kopen met een SC/996 budget, ik moet geen seconde twijfelen. Echter, de markt is proving me wrong, en de markt heeft altijd gelijk! Knallen met die hokken is ‘t enige wat telt! :drink:
- Het onderwerp ‘Porsche 997 C4S’ is gesloten voor nieuwe reacties.