Porsche 997 – Carrera 2 te koop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 997 – Carrera 2 te koop

• Maker
    Discussie
  • Beste Porscheliefhebbers,

bij deze beslist om de 997 te koop te stellen. (tenzij we onze prijs niet krijgen, blijft hij in ons bezit, kortom wagen gaat niet weg voor een belachelijke prijs gezien zijn perfecte staat)

Meer info te vinden via volgende link:
    http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/274700987?asrc=st|as

Geïnteresseerden zijn altijd welkom om de wagen te bezichtigen!

Dank om bericht te verspreiden 😀

Groeten,

Olivier

Attachments:
    • IMAG0325.jpg
    • IMAG0329.jpg
14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Foto zetels.

@ Deepee, dank voor de tip, zal inderdaad wel de reden geweest zijn…

Attachments:
      • DSC_0324.jpg

detailfoto leer

Attachments:
        • DSC_0310.jpg

Foto binnenkant

Attachments:
          • DSC_0309.jpg

Zoals beloofd, bij deze nog enkele foto’s van de binnenkant.

ook nog een foto al rijdend, wat een beauty… (als zeg ik het zelf 😀 )

Attachments:
            • DSC_0331.jpg

fotoformaat te groot / teveel kB?

Hallo,

Net 2x geprobeerd nog enkele foto’s te plaatsen, maar lukt niet.
                Hij vernieuwd pagina, maar zet de post niet…

Strange!

Net de link doorgegeven aan een kameraad, succes met de verkoop.

De biv valt ook mee! slechts 800eur, vroeger 5000eur. Kan je misschien ook
                  vermelden..kan je checken op de site van div (chassisnr)

gr

Deze wagen heeft ook al in mijn werkplaats mogen vertoeven voor een lichte polijstbeurt een aantal jaar terug, ik kan inderdaad beamen dat dit een zeer zuiver exemplaar is die tip-top onderhouden wordt door de eigenaar.

Hallo,

De vraagprijs is misschien iets hoog, alhoewel ik het een correcte prijs vind voor de staat van het voertuig.

Wij hebben de Porsche gekocht van de eerste eigenaar die hem als DD gebruikte, al 25 jaar met Porsche rijdt (om de 4 jaar een nieuwe) en naast deze nog 3 ander Porsches had om op circuit te rijden, naast de andere sportmerken die in zijn garage stonden.

Kortom, een wagen die altijd als een juweeltje werd onderhouden, niemand behalve hemzelf mocht met deze wagen rijden, zelfs zijn vrouw niet (die had een Boxster).

Ik heb dus blindelings vertrouwen in deze wagen.
                      Ik heb gans de voorkant laten herspuiten gezien redelijk wat steenslag-schade, anders heeft deze wagen nog nooit een carwash van dichtbij gezien, hij staat dus in NIEUWstaat.

De wagen moet niet weg, onder de 40 000 € blijft hij bij ons en geniet ik er zelf verder van, maar vind gewoon met de 993 erbij te kopen dat we net iets te weinig tijd hebben om beide genoeg op de baan te krijgen…

Dus diegene die een 997 willen kopen die 100% in orde is, ok, dan wil ik onze prijs.
                      Zo niet, staan er inderdaad veel ander te koop aan een iets lagere prijs.

Ik post morgen nog wat foto’s van de binnenkant.

Groeten,

Olivier

Veel succes met de verkoop maar voor die prijs heb ik bijna een 997 4S/TT met dezelfde kilometers en dezelfde of meer opties. Wel bij particulieren die een nieuwe wagen hebben besteld en niets meer bij overname krijgen. Paar weken geleden nog een 997TT kunnen kopen maar gewoon te lang gewacht. Staat nu bij een bekende Porschehandelaar te koop voor 10.000 euro meer :bounce:

Natuurlijk als hij niet weg moet is het beter een prijs te vragen waar je jezelf goed bij voelt 😉
                        Ik dacht ook even om mijn pana weg te doen.Maar de prijzen zijn zo naar beneden getuimeld dat hij ook maar blijft. Mijn vrouw zegt dan dat er ergere dingen zijn om met een pana te moeten rond rijden.

mss een paar extra fotos bij je ad zetten van het interieur. Op het eerste zich is je leder aan een onderhoudsbeurt toe, kan verkeerd zijn maar dat is de eerste indruk dat ik van een stukje van het interieur kan opvangen.

Ik ga heel eerlijk zijn en je veel succes toewensen maar als je weet dat met dezelfde km stand en een jaar garantie een 997 4s voor 36000euries op vraagprijs bij handelaars staan, vrees ik voor je prijs maar hoop dat je hem krijgt!

Hallo,

is inderdaad een hele mooi wagen, soms komt er terug twijfel.

we zien wel…

Waarschijnlijk komt er niets in de plaats, ik heb nog de 993 die ik NOOIT zal weg doen maar waar er nog wat carrosseriewerk aan is.
                            Misschien met de verkoop zal dit wat vlugger onder handen genomen worden.

of ik wacht op een daling van de prijzen en koop er nog een oudje bij. (utopie :engeltje: )

Groeten,

Olivier

succes met de verkoop, mooie wagen die je wegdoet

ken

succes met de verkoop!

indien hij verkocht is, komt er dan een andere Porsche in de plaats? of iets anders?

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.