Porsche 997 Carrera 4 Cabrio Tiptronic

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 997 Carrera 4 Cabrio Tiptronic

• Maker
    Discussie
  • Porsche 997 Carrera 4 Cabrio Tiptronic

Details:
    Bouwjaar: 04/2007
    Kilometerstand: 125.000 km.(net groot onderhoud gekregen)
    Kleur: zwart / interieur zwart

Opties:
    Tiptronic versnellingsbak, geheel leder interieur, PCM navigatiemodule, telefoonmodule voor PCM, verwarmde zetels,elektrische zetels, boordcomputer, snelheidsregelaar, 19 inch velgen(in optie), xenon, adaptieve sportzetels, PASM, parktronic, wielnaafdeksels met gekleurd Porsche logo,windscherm,…

Prijs 47999euro met de nieuwe 19″
    Info 0496/937860

betere foto’s volgen nog,

fotosmeetingfort006.jpg

fotosmeetingfort004.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 44)
    • wat the …. :wtf: Dat is echt niet veel geld hoor voor die x5 ❗

0

Tja, en helemaal te begrijpen…Nu geen paniek, ‘t is niet enkel en alleen bij P!
        Heb zonet een X5 verkocht van 36 maand,in perfecte nieuwstaat,full full option, org BMW wielen met nieuwe banden (21/35/335!!!) met 100k op de teller, NP was 82,000€ voor de prijs van…..23k… man man man
        Als ik zie wat een 997 cabrio maar kost op vandaag zal ik mn droom 993 cabrio maar opblazen zekers
        en een 997 facelift cabrio kopen me dunkt aan minder dan 50k…
        G
        Chiepe

0

[quote=”RODONDO” post=148352]Toch straf hoe ze het hier weer ferm naar de kl**** geholpen hebben. Je geraakt een prachtwagen gewoon niet meer kwijt….. Las onlangs een studie van S.D over heel het gebeuren rond BIV, VAA enz… Het resultaat is voor de staat financieel een serieuze streep door de rekening. Ook is het wagenpark niet groener dan voor heel de cirque. In de privé zou men de initiatiefnemers van die klucht gewoon buitenstampen wegens incompetent ! 😈 Oei, verkeerde topic zeker ?[/quote]

Aiiiiii gevoelig onderwerp hier 😈

+200% gelijk!!!!!

0

[quote=”RODONDO” post=148352]Toch straf hoe ze het hier weer ferm naar de kl**** geholpen hebben. Je geraakt een prachtwagen gewoon niet meer kwijt….. Las onlangs een studie van S.D over heel het gebeuren rond BIV, VAA enz… Het resultaat is voor de staat financieel een serieuze streep door de rekening. Ook is het wagenpark niet groener dan voor heel de cirque. In de privé zou men de initiatiefnemers van die klucht gewoon buitenstampen wegens incompetent ! 😈 Oei, verkeerde topic zeker ?[/quote]

Nee ge hebt 100 % gelijk!!

0

Toch straf hoe ze het hier weer ferm naar de kl**** geholpen hebben. Je geraakt een prachtwagen gewoon niet meer kwijt….. Las onlangs een studie van S.D over heel het gebeuren rond BIV, VAA enz… Het resultaat is voor de staat financieel een serieuze streep door de rekening. Ook is het wagenpark niet groener dan voor heel de cirque. In de privé zou men de initiatiefnemers van die klucht gewoon buitenstampen wegens incompetent ! 😈 Oei, verkeerde topic zeker ?

0

Hele mooie!

0

Moest ik niet verzadigd zijn met autos was het de mijne geworden grtjes J

0

prijsdaling ….

0

Prijs aangepast :up: [quote=”joebarreke” post=141200]Porsche 997 Carrera 4 Cabrio Tiptronic

Details:
                      Bouwjaar: 04/2007
                      Kilometerstand: 125.000 km.(net groot onderhoud gekregen)
                      Kleur: zwart / interieur zwart

Opties:
                      Tiptronic versnellingsbak, geheel leder interieur, PCM navigatiemodule, telefoonmodule voor PCM, verwarmde zetels,elektrische zetels, boordcomputer, snelheidsregelaar, 19 inch velgen(in optie), xenon, adaptieve sportzetels, PASM, parktronic, wielnaafdeksels met gekleurd Porsche logo,windscherm,…

Prijs 44999euro met de nieuwe 19″
                      Info 0496/937860

betere foto’s volgen nog,

[/quote]

0

Ik zou toch nog eens nadenken Br,,knappe wagen en een plezier om in te rijden denk ik.

0

[quote=”S2″ post=141539]Als er iemand originele zwarte 997 Carrera S velgen zoekt … zie mijn topic 🙂

(Ben altijd bereid in een deal met inruil van een andere setje 19″ met goede banden

Zal in elk geval veeeeel goedkoper zijn dan je huidige velgen zwart te laten lakken. )

Geen cabrio, maar een ideetje :

En nu back on topic, veel succes met de verkoop !! (maar ik zie dat de bieding op 2dehands al vlot binnen komen, dus dat komt wel in orde 🙂 )[/quote]

Mijn velgen en banden zijn pas 3 maanden oud (klein schrammetje rechtsvoor van de eerste dag :bounce: )
                          Was eigenlijk van plan om deze te laten behandelen met foliatec of plastidip. Dit kan al voor 45 euro per velg en kan je gewoon eraf halen zonder schade.
                          image_2013-09-05.jpg

0
                          S2

Als er iemand originele zwarte 997 Carrera S velgen zoekt … zie mijn topic 🙂

(Ben altijd bereid in een deal met inruil van een andere setje 19″ met goede banden

Zal in elk geval veeeeel goedkoper zijn dan je huidige velgen zwart te laten lakken. )

Geen cabrio, maar een ideetje :

En nu back on topic, veel succes met de verkoop !! (maar ik zie dat de bieding op 2dehands al vlot binnen komen, dus dat komt wel in orde 🙂 )

0

[quote=”Funny” post=141346]Maakt een groot verschil die velgen in het zwart !
                              Maar daarom laat je een mooie wagen zeker niet staan 😉 .Genoeg adressen waar men de velgen in het zwart kan laten steken .[/quote]

Enig idee van een goed adres in de omstreken van Blankenberge – Brugge – Oostende? Zou de mijne wel eens in het zwart laten steken.

0

@the Fab zo horen we het graag . 😉

0
                                S2

[quote=”joebarreke” post=141311]

Doe me maar een mooi voorstel Maarten ;)[/quote]

PB’tje verstuurd (+ gratis schop omhoog 🙂 )

0
                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 44)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.