Porsche 997 Carrera 4 Cabrio Tiptronic

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 997 Carrera 4 Cabrio Tiptronic

• Maker
    Discussie
  • Porsche 997 Carrera 4 Cabrio Tiptronic

Details:
    Bouwjaar: 04/2007
    Kilometerstand: 125.000 km.(net groot onderhoud gekregen)
    Kleur: zwart / interieur zwart

Opties:
    Tiptronic versnellingsbak, geheel leder interieur, PCM navigatiemodule, telefoonmodule voor PCM, verwarmde zetels,elektrische zetels, boordcomputer, snelheidsregelaar, 19 inch velgen(in optie), xenon, adaptieve sportzetels, PASM, parktronic, wielnaafdeksels met gekleurd Porsche logo,windscherm,…

Prijs 47999euro met de nieuwe 19″
    Info 0496/937860

betere foto’s volgen nog,

fotosmeetingfort006.jpg

fotosmeetingfort004.jpg

14 reacties aan het bekijken - 31 tot 44 (van in totaal 44)
    • @Funny : nog een beetje pushen en ik denk dat het niet zo lang meer zal duren voor ze zich registreren.

Heb de link doorgestuurd ivm “Tour with a View in Zwitserland : 20 -24 september” en ze hebben zich ingeschreven. Waarschijnlijk gaan ze ook deelnemen aan de rit op 29 sept.

We hebben nog een gemeenschappelijke vriend die onlangs van Maserati terug overgeschakeld is naar Porsche (991 C4S), dat zal wat moeilijker zijn om die te overhalen.

vandaag blanco gekeurd voor verkoop, met carpass, onderhoudsboek

fotosmeetingfort011.jpg

fotosmeetingfort010.jpg

fotosmeetingfort016.jpg

IMG_5890.jpeg

IMG_5896.jpeg

IMG_5892.jpeg

Maakt een groot verschil die velgen in het zwart !
          Maar daarom laat je een mooie wagen zeker niet staan 😉 .Genoeg adressen waar men de velgen in het zwart kan laten steken .

@the Fab overhaal je kameraad eens om zich hier voor te stellen . 😉

something like this?

C4S van een vriend, is nog niet geregistreerd op het forum.

[IMG]http://i40.tinypic.com/21en6n5.jpg[/IMG]

Succes met de verkoop van deze mooie bolide en ja… wat een kont :ass: :up:

[quote=”S2″ post=141238]Zou hij niet schitterend zijn met zwarte 19″ Carrera S velgen *luv ? Ik denk het wel :music:[/quote]

Doe me maar een mooi voorstel Maarten 😉

S2

Zou hij niet schitterend zijn met zwarte 19″ Carrera S velgen *luv ? Ik denk het wel :music:

Prijs bijgevoegd 😉

Heb deze wagen overgenomen, ik heb nog steeds mijn witte Carrera en ben nog steeds zoekend naar een 996 4S cabrio, Cayman sport,…

Ziet er een mooie wagen uit .
                      Veel succes met de verkoop en ja die prijs missen we maar dat wist je al zeker . 😉

Wat komt er in de plaats ?

[quote=”joebarreke” post=141200]
                        betere foto’s volgen nog,

[/quote]
                        Ik denk het niet want hier staat hij wel HEEL vet op! :first:
                        Wel graag nog een prijs vermelden…

€47.999 op Kapaza. :salut:
                          Forumprijs: €37.999? :mrgreen:

Het kan aan mij liggen, kom net uit goed Stella café, ik zie nergens een prijs staan…. 😯

S2

Knap knap!!!!

En, voor mij althans, met de juiste velgen!

(Helaas van het zwarte interieur 😉 een kleurtje was mooier geweest (savannah ging heel mooi geweest zijn). Al zijn er veel meer liefhebbers van zwart-zwart, dus voor jou alleszins een plus)

Ferm kont, past die wel in de garage :happy:

14 reacties aan het bekijken - 31 tot 44 (van in totaal 44)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.