Porsche 997 Carrera 4s

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Porsche 997 Carrera 4s

• Maker
    Discussie

• Joeri
    Deelnemer

Eindelijk … Vandaag mijn grote droom waargemaakt . Deze morgen een mooie zwarte 997 Carrera 4S gaan bekijken samen met een bevriende garagist . Na een grondige inspectie en proefrit heb ik dan besloten de wagen aan te kopen . De wagen heeft een paar leuke opties waaronder het sportchronometer pakket met die mooi timer op het dashboard en is in mooie staat . Technisch is de wagen zeer goed onderhouden geweest en heeft ie al de Porsche stempels in het onderhoudsboekje , dat vond ik wel belangrijk . Mijn eerste werk word de wagen polieren en voorzien van een deftige wax . Daarna ga ik mijn licht eens opsteken bij Carnewall om te zien wat ze kunnen doen om de wagen te voorzien van een mooi gebrul ( beetje zoals bij yellow Submarine ) . Als de wagen geleverd is , maak ik een paar mooie foto’s die ik dan hier kan posten . :salut:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 79)
      • Helemaal goed . Iemand die nog goede fotolocaties kent ?

Transfo Zwevegem ? … En RS motors Ingelmunster ???
          De kleurfoto’s zijn wauw…

Dank u . Ik vond het ook een leuke locatie . Dit is een oude electriciteitscentrale .

mooie foto’s man, zeker die aan het oude fabrieksgebouw of wat het ook mag zijn… :up: :up:

Commentaren over de foto,s zijn altijd welkom . Ik kan er maar iets van opsteken . :salut:

…..

Attachments:
                  • IMG_0790.JPG
                  • IMG_0791.JPG
                  • IMG_0792.JPG
                  • IMG_0793.JPG

Nog een paar

Attachments:
                    • IMG_0786.JPG
                    • IMG_0787.JPG
                    • IMG_0788.JPG
                    • IMG_0789.JPG

Vandaag had ik even tijd om een kleine fotoshoot te houden met de wagen . Bij deze enkele fotookes ….

Attachments:
                      • IMG_0776.JPG
                      • IMG_0777.JPG
                      • IMG_0778.JPG
                      • IMG_0779.JPG

Die Foost die kan het toch altijd zooo mooi verwoorden, ik ben jaloers op zijn schrijverstalent :first: :first: :first:

Je slaat de nagel op de kop . ik kan het niet mooier , beter verwoorden . :lekker:

Heerlijk he Cossie, dat moment waarop je ze dan daadwerkelijk mee naar huis kan nemen, waarop ze definitief de jouwe is.
                            Ontegensprekelijk een totaal andere ervaring dan met gelijk welke ander automodel je jezelf ooit nog zou aanschaffen.
                            Het genot alleen al om te zien hoe haar bevallige lijnen de ogen strelen van eenieder die er een blik op werpt… en dat staat dan voor je deur. Daar staat ze dan bereidwillig te wachten tot je komt om haar te berijden.
                            En dat mijn waarde is genieten XXL…het Carrera voorrecht…

bedankt voor de reacties . Nog geen tijd gehad om bij Carnewall binnen te wippen . Ik heb wel al verschillende opties gevonden op het world wide web . Nog even uitpluizen wat de beste optie is …

en die past ook nog mooi in het parkeervakje voor in de tuin :up: :up: succes ermee :driver: :driver:

Mooie C4S ! De eerste Porsche blijft altijd bij !

Voorlopig heb ik enkel deze foto’s . Hopelijk geraken de papieren vlug geregeld …

Attachments:
                                    • PJOE1201.jpg
                                    • PJOE1196.jpg
                                    • PJOE1195.jpg
                                  15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 79)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.