Porsche 997 Carrera 4s

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Porsche 997 Carrera 4s

• Maker
    Discussie

• Joeri
    Deelnemer

Eindelijk … Vandaag mijn grote droom waargemaakt . Deze morgen een mooie zwarte 997 Carrera 4S gaan bekijken samen met een bevriende garagist . Na een grondige inspectie en proefrit heb ik dan besloten de wagen aan te kopen . De wagen heeft een paar leuke opties waaronder het sportchronometer pakket met die mooi timer op het dashboard en is in mooie staat . Technisch is de wagen zeer goed onderhouden geweest en heeft ie al de Porsche stempels in het onderhoudsboekje , dat vond ik wel belangrijk . Mijn eerste werk word de wagen polieren en voorzien van een deftige wax . Daarna ga ik mijn licht eens opsteken bij Carnewall om te zien wat ze kunnen doen om de wagen te voorzien van een mooi gebrul ( beetje zoals bij yellow Submarine ) . Als de wagen geleverd is , maak ik een paar mooie foto’s die ik dan hier kan posten . :salut:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 79)
    • XXX

Beter foto’s op 90° dan geen foto’s 😀

Veel plezier en veel veilige kilometers met de 4S :up:

Proficiat met de aanwinst!

mooie Porsche super en mooie velgen top
            :drink:

Blijkbaar staan de foto’s op hun zijkant . 🙁 . Als de wagen geleverd is , maak ik een paar foto’s met een echte camera ,

De eerste fotootjes , weliswaar maar iPhone kwaliteit . Betere foto’s volgen zeker nog

Attachments:
                • IMG_6497.JPG
                • IMG_6478.JPG
                • IMG_6492.JPG

Top, goede keuze, ik kan het inmiddels weten!

Have fun!

ben benieuwd wat de mogelijkheden zijn bij carnewal voor de uitlaat 997 4s
                    blijf dit volgen in ieder geval succes !

Dit weekend eens binnenwippen bij Carnewal dus . Thx voor de reacties .

Idem de 997S uitlaat bij Carnewal laten modificeren. Topwerk, in 2 uurtjes uitgevoerd, het wachten wordt verkort door koffie en snoepjes. Vind geluid net prima, in lage of hoge toeren lekker gegrom, met wat neutraler in het middenbereik op de snelweg, dus ideaal :popcorn:

Proficiat!
                          Ik heb destijds bij de 993 ook een upgrade laten doen bij Gert. Absolute vakman (ook qua uitlijning overigens) en achteraf super genieten … een leuke brul maar er nooit over!
                          Bij de 996 zit er een techart-uitlaat onder … ook genieten hoor maar soms er net iets over … :music:

Ik heb mijn vorige P ook laten doen bij Carnewal en ik vond het absoluut niet storend. Het was net of ik met een andere auto reed, de sound was geweldig. Ik weet dat ik op de terugweg naar huis constant in mijn auto zat te lachen 😆

Dank u . Foto’s komen zodra hij geleverd is . Ik ben echt supercontent , toch even een traantje weggepinkt toen ik contract tekende … mijn jongensdroom kwam eindelijk uit :happydance: :happydance: . In verband met Carnewall heb ik nog een vraagje . Is de geluidswinst buiten de wagen even groot als in de wagen ? Het wordt toch niet asociaal luid buiten de wagen ??? Ik wil wel een mooie brul maar niet te luid .

PM

[quote=”Sensa911″ post=249201]Proficiat met je aankoop, de 997 4S komt mij heel bekend voor :happydance:

Inderdaad foto-s posten en ik ben heel benieuwd naar dat Carnewal verhaal!!! Ik zit al een paar Jaren te twijfelen cq dromen van hetzelfde maar heb nog geen actie ondernomen … Succes! :first:[/quote] Niet twijfelen aan dat Carnewal verhaal Sensa. Gewoon doen! Ik ben er zeer tevreden van!

proficiat
                                  met de Porsche 4s super auto !!

Proficiat met je aankoop, de 997 4S komt mij heel bekend voor :happydance:

Inderdaad foto-s posten en ik ben heel benieuwd naar dat Carnewal verhaal!!! Ik zit al een paar Jaren te twijfelen cq dromen van hetzelfde maar heb nog geen actie ondernomen … Succes! :first:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 79)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.