Porsche 997 Carrera 4s

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Porsche 997 Carrera 4s

• Maker
    Discussie

• Joeri
    Deelnemer

Eindelijk … Vandaag mijn grote droom waargemaakt . Deze morgen een mooie zwarte 997 Carrera 4S gaan bekijken samen met een bevriende garagist . Na een grondige inspectie en proefrit heb ik dan besloten de wagen aan te kopen . De wagen heeft een paar leuke opties waaronder het sportchronometer pakket met die mooi timer op het dashboard en is in mooie staat . Technisch is de wagen zeer goed onderhouden geweest en heeft ie al de Porsche stempels in het onderhoudsboekje , dat vond ik wel belangrijk . Mijn eerste werk word de wagen polieren en voorzien van een deftige wax . Daarna ga ik mijn licht eens opsteken bij Carnewall om te zien wat ze kunnen doen om de wagen te voorzien van een mooi gebrul ( beetje zoals bij yellow Submarine ) . Als de wagen geleverd is , maak ik een paar mooie foto’s die ik dan hier kan posten . :salut:

4 reacties aan het bekijken - 76 tot 79 (van in totaal 79)
      • Proficiat met je aankoop. :up:

XXX

Mmmmm 4S, ferm.
          Veel plezier aan je nieuw 11je :up: :up: :up:

congrats :up:

proficiat met je aankoop, vergeet niet de foto’s hé :up:

4 reacties aan het bekijken - 76 tot 79 (van in totaal 79)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.