Porsche 997 MKII C2S

Home Forum Stel jezelf even voor ! Porsche 997 MKII C2S

• Maker
    Discussie
  • Dag iedereen,

Mijn naam is Pierre Eeckman en ik ben 32 jaar. Ik heb recent (Juli 2015) een eerste Porsche gekocht en kom mij dan ook eens voorstellen. Het gaat om een black on black C2S (997.2) van 2011. Een beauty! Ik wist heel goed wat ik wou en bij deze klopte het plaatje! PDK, PSE, Sport Chrono Plus pack etc… The full package 🙂

Na een aantal maand plezier aan het stuur begrijp ik de Porsche liefhebbers volledig! Er kan niks tippen aan de rijervaring van een 911! Het rijden, het geluid, puur plezier!

Attachments:
    • IMG_0299.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
    • Welkom
      knappe wagen 😎

ik heb dezelfde :happy:

Binnenkort kunnen we weer cabrio rijden :coolness:

PDS

Dat kan ik geloven. Ik heb nu ook zo’n 4S gekocht van 2011. Heeft ook sportuitlaten maar ga ze nog toch laten aanpassen :coolness:

[quote=”PDS” post=225227]Welkom op het forum !

Mooie auto.

Die uitlaten met “dat omhulsel” zijn dat per definitie dan ook sportuitlaten ? ( met knopje binnenin)[/quote]

Inderdaad en dat maakt toch een pak verschil! Staat altijd aan bij mij 🙂

Welkom
            Knappe 911
            Voor beter geluid: http://www.carnewal.com :driver:

Welkom op het forum, gefeliciteerd met de mooie wagen !

Wat betreft geluid : er ligt een flat six achterin, dat is toch de allerbeste muziek ?! :driver:

PDS

Welkom op het forum !

Mooie auto.

Die uitlaten met “dat omhulsel” zijn dat per definitie dan ook sportuitlaten ? ( met knopje binnenin)

Hoeveel het in nabouw kost (als het al mogelijk is) weet ik niet. Maar nieuw is het een optie van pakweg 3.000€…

Op de mijne staat het “plus” systeem. Dat zijn vooral méér speakers dan standaard.

Ik zie nu dat ze Air Motion Transformer tweeters gebruiken bij Burmester in de 981. Ik heb zo een paar studio speakers en ik kan getuigen dat deze formidabel klinken.
                  Burmester

Zo’n after market Burmester, quanta costa? Any idea? Want het standaard geluid is echt wel aan de triestige kant 🙂

[quote=”LeBaronRouge46″ post=225159][quote=”Vonheist” post=225152]Proficiat!

Heel mooi ding. Pure klasse. Geniet ervan !

ps: die versnellingen aan het stuur, werkt dit identiek als peddeltjes ?[/quote]

Dag Vonheist,

De meesten kiezen voor een sportstuur met peddeltjes zoals je zegt omdat het logischer werkt. Bij mijn stuur moet je duwen op de knoppen om een versnelling hoger te schakelen en trekken om een versnelling terug te schakelen (beide knoppen werken op dezelfde manier). Het probleem is dat een stuur met peddeltjes ook zou betekenen dat ik de knopjes voor telefoon, radio, etc… zou verliezen… Dus het is een beetje schipperen 🙂

Misschien switch ik later naar dat andere stuur maar voorlopig amuseer ik er mij wel mee :)[/quote]

De mijne was een demowagen uit Duitsland en qua opties was het dus te nemen of te laten. Drie dingetjes staan/stonden op het menu om eventueel te wijzigen:

*de standaard uitlaat laten aanpassen door Carnewal: check.
                      *beter geluid: poging één is mislukt omdat de speakers die ik aanleverde niet zouden passen. Wordt vervolgd. Burmester laten inbouwen is me wat te duur.
                      *het standaard stuur voor PDK vervangen door één met flippers: bij nader inzien zal ik dat waarschijnlijk niet laten doen omdat ik er ondertussen van overtuigd ben dat ik toch niet zo oordeelkundig kan schakelen als de PDK zelf. Sturen is al lastig genoeg…

Mooie auto, BTW!

Welkom! Mooie kar!! :salut:

Welkom op het Porsche forum. :drink:

Tim

ik dacht op de foto’s het Aalterse te herkennen….

Ik ben destijds ook bij DCT gaan navragen maar toen deden ze nog geen oude modelletjes Dit is intussen wel veranderd 🙂

Inderdaad, maar er zijn twee vestigingen natuurlijk 🙂 De mijne komt uit Maldegem. Perfect service!!

Tim

Knappe kar, aan aan de foto’s te zien mogelijks iemand uit de buurt….

Bij dct gekocht zie ik…

Mooi, mooi… Gefeliciteerd en welkom op het forum.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.