Porsche 997 MKII C2S

Home Forum Stel jezelf even voor ! Porsche 997 MKII C2S

• Maker
    Discussie
  • Dag iedereen,

Mijn naam is Pierre Eeckman en ik ben 32 jaar. Ik heb recent (Juli 2015) een eerste Porsche gekocht en kom mij dan ook eens voorstellen. Het gaat om een black on black C2S (997.2) van 2011. Een beauty! Ik wist heel goed wat ik wou en bij deze klopte het plaatje! PDK, PSE, Sport Chrono Plus pack etc… The full package 🙂

Na een aantal maand plezier aan het stuur begrijp ik de Porsche liefhebbers volledig! Er kan niks tippen aan de rijervaring van een 911! Het rijden, het geluid, puur plezier!

Attachments:
    • IMG_0299.jpg
14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
    • Waar heb je die schoonheid op de kop kunnen tikken? Particulier of garage?

Thanks all!!

Welkom, hele coole car. Hoe was het al weer : once you go black … :happydance:

Welkom Pierre en proficiat met je aankoop :applaus:
            Mooi exemplaar heb je daar :up:

Spoorverbreders inderdaad 🙂

welkom (met je scheurijzer) Pierre ❗
                hij/zij staat stevig op z’n poten achteraan. spoorverbreders of speciale velgen ?

[quote=”Vonheist” post=225152]Proficiat!

Heel mooi ding. Pure klasse. Geniet ervan !

ps: die versnellingen aan het stuur, werkt dit identiek als peddeltjes ?[/quote]

Dag Vonheist,

De meesten kiezen voor een sportstuur met peddeltjes zoals je zegt omdat het logischer werkt. Bij mijn stuur moet je duwen op de knoppen om een versnelling hoger te schakelen en trekken om een versnelling terug te schakelen (beide knoppen werken op dezelfde manier). Het probleem is dat een stuur met peddeltjes ook zou betekenen dat ik de knopjes voor telefoon, radio, etc… zou verliezen… Dus het is een beetje schipperen 🙂

Misschien switch ik later naar dat andere stuur maar voorlopig amuseer ik er mij wel mee 🙂

Tijdloze schoonheid
                    :applaus:

Welkom! Veel plezier hier en in de Porsche ook natuurlijk. 🙂

Proficiat!

Heel mooi ding. Pure klasse. Geniet ervan !

ps: die versnellingen aan het stuur, werkt dit identiek als peddeltjes ?

Welkom op het forum, prachtige P. :applaus: :applaus:

Nog een paar foto’s 😀

Attachments:
                            • P1.JPG
                            • P3.jpg
                            • image3.JPG
                            • image5.JPG
                            Ive

Welkom Pierre, (of rooie baron?)
                              Hele mooie 997 zo te zien.
                              Heb je er misschien wat meer foto’s van?

Succes en veilige km in ieder geval gewenst :drink:

Wim

Welkom Pierre, en veel plezier met de Porsche. :up:

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.