Porsche 997 ombouwen

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Porsche 997 ombouwen

• Maker
    Discussie
  • Hellow,

Nieuw hier op het forum en tevens ook een beginner wat porsche betreft.
    Ik overweeg om binnenkort een porsche 997 aan te schaffen, als ik het nieuwe model zie gaat mijn voorkeur uit naar het nieuwe maar geld is natuurlijk de party poeper 😀

Omtrent de 997 had ik enkele vragen. In de nieuwe modellen heb je nu de optie om kuip stoelen te plaatsen, was dit ook het geval bij de 997? Bestaat er een mogelijkheid om de zetels te vervangen door kuipstoelen van porsche? (ik werk liefst met originele stukken).

Om de buitenkant stoerder te maken zou ik er graag een front bumper opzetten en achterspoiler. Ik wil met een 997 2 of 4 geen turbo of GT nadoen maar zoek dan eerder naar een passende kit speciaal voorzien voor de 2 of 4 zoals die nu bestaat als optie bij het nieuwe model.

Bestaan er speciaalzaken die mij daar in kunnen helpen? Of kan ik voor dergelijke gewoon terecht bij de porsche dealer?

Alvast bedankt voor wat extra info!

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Dat is ook een optie ja. Sowieso heb ik tijd hoor, ik denk dat ik ook ga wachten tot zomer 2012 wanneer de nieuwe porsche op de baan gaat te zien zijn, ik hoop/verwacht dat de prijs van de 997 dan toch nog iets zal zakken?

0
      Anoniem

Auto kopen en ombouwen gaat u wel een pak kosten! (ombouw stuk boven de 15K!)
        Waarom niet zoeken naar eentje die klaar staat?
        Hermens had er één staan, maar is net verkocht.
        In Polen 😕
        of spoiler te vervangen
        of geen sportchrono en duur

0

verkeersbelasting

Biv zal nog tot einde febr zijn, anders is het de nwe regeling.
          Ivm onderhoud is het afhankelijk hoeveel km je gaat rijden (remmen, banden). Verzekering best enkele offertes aanvragen.

0

Ok bedankt voor de tip.

Ik ga sowieso voor originele onderdelen, tenzij het niet anders kan zoals met bv ophanging.

Zou iemand mij ook eens kunnen zeggen aan welke kosten ik mij mag verwachten inzake verzekering, taks, onderhoud, … kwestie van mij toch wat te kunnen voorbereiden 🙂

0

Welkom!
              Ivm onderdelen, goed ebay.de afschuimen. Kom je wel wat tegen maar zoveel mogelijk voor orgineel gaan. Anders veel aanpassingen bij het plaatsen en daar gaat je profit!

0

Van harte welkom hier

0
                Anoniem

Thanks, doen ons best (voorlopiger site, nu al een jaartje of twee 😕 )

Is de OEM aerokit. Waarom Sparco? GT 3/2 kuipjes zitten ook goed hoor.
                  Koop enkel OEM Porsche onderdelen, zijn iets duurder bij aankoop maar is “plug en play” en einde rit toch goedkoper!
                  Ik heb alles nieuw gekocht,neus eerst wat rond (ebay ed) er is veel te vinden.
                  Door een comp crasch is al mijn opzoekingswerk verloren gegaan. (weet wel nog het één en ander.)

do it youself (wel eerst jezelf registeren)

Foto is mij bekend, onderstaand mijne startfoto (‘t is ietsje meer geworden) staat ook lager:

[IMG]http://i41.tinypic.com/x5zqr.jpg[/IMG]

met RS spoiler:

[IMG]http://i41.tinypic.com/2qmeum9.jpg[/IMG]

0

Trouwens Reys: even off topic maar ik vind de realisaties van tendaggio er echt top uitzien, wie weet doe ik ooit nog beroep op jullie diensten 🙂

0

Ziet er heel proper uit!
                      Ivm de stoelen, dit kan dan met porsche stoelen of is dan een ander merk à la sparco?

Dit is wat ik in gedachten had:

0
                      Anoniem

997 ombouwen: ZOIETS, dan kan ik je misschien wel helpen
                        Stoelen, kan zeker.

0
                        Wim

Welkom en leuk dat je onze passie deelt, maar wie is Soulphonic. 😕
                          Dus graag even een voorstelling van wie en wat in het daarvoor bestemde topic. 💡

0
                        11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.