Porsche 997 S cabrio te koop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 997 S cabrio te koop

• Maker
    Discussie

• Wim

Sommige van jullie zullen hem gezien hebben bij het treffen in Antwerpen, daar was mijn zus en zwager toen ook aanwezig met deze Porsche.

Ik weet dat het niet geheel conform de regels is van het forum, maar heb helaas niet meer foto’s tot mijn beschikking als via de link.

Maar deze Porsche cabrio verkeerd werkelijk in nieuwstaat en is indertijd nieuw door mijn zwager zijn baas gekocht in München, en is hij dus 2de eigenaar.
      Is nooit in de wintermaanden op de weg geweest.
      Heeft het mooie baseball licht bruin lederen interieur met grove stiksels.
      Altijd vol zorg bereden en behandelt.
      Voor iemand die een perfecte zoekt met weinig KM (37000)

Vraagprijs is € 59000,00

Verdere gegevens via de link, en foto’s van interieur heb ik opgevraagd en post ik nog hier.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/auto-inserat/porsche-911-carrera-s-cabriolet-mülheim-ruhr/253961386.html?lang=de&utm_source=DirectMail&utm_medium=textlink&utm_campaign=Recommend_DES

Verdere info kun je krijgen via hem (bellen en verstaat perfect Vlaams)
      Of via mij.

[b][i]Verder op korte termijn een 993 cabrio te koop, maar dat is pas in januari, en ook weinig km en geheel origineel.
      Foto’s en de rest komt er dan ook bij.[/i][/b]

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Wim

Hier de beloofde foto’s van interieur en motorruimte.

Wim

Nog een foto gevonden van Antwerpen waar de Porsche cabrio op staat.

Mooie wagen :first:

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.