Porsche 997 Speedster Limited Edition

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 997 Speedster Limited Edition

• Maker
    Discussie
  • Hallo Iedereen.

Recent zag ik bij een garage uit de buurt deze prachtige Porsche staan.

Het is een Limited Edition en het is nummer 352 van de 356. Hij heeft slechts
    6006 km op de teller staan.

Iemand enige idee wat deze supersportcar kan kosten? En wie koopt in feite zo’n wagen?

Alvast bedankt voor jullie comments
    Een nieuwsgierige tiener

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Die van ABauto ken ik vrij goed. Die wagen heeft al redelijk wat harde kilometers gedaan (niet op de teller!). De verkoper heeft daar een tijdje mee gereden. Onderlip is ook al aan vervanging toe (snap niet dat ze die wagen als nieuw verkopen met een onderlip die al in stukken gereden is). Vraagprijs is 199.000 euro maar mits een deftig bod laten ze die gaan. Staat er al heel lang en de wagen vreet teveel kaskrediet en interesten. Is ook heel goedkoop via een handelaar in Stuttgart ingekocht toen bleek dat Porsche die modellen niet kwijt geraakte.

Die paar die te koop staan zijn allemaal rond de 200.000 euro geprijsd. Persoonlijk veel te duur en mits er minimum 50.000 euro af gaat zullen ze verkocht worden. En zolang ze de prijzen niet laten zakken zullen ze stof blijven vergaren.

Eer is er maar eentje dat ik weet staan!!

http://www.debussere.be/go.to/modix/now/home-nlbe.nlbe.html

Daar is alles te koop, als je er maar genoeg hebt (ofwel een ezeltje die er veel schxxt).

Heb een jaar terug zo een witte te koop zien staan voor net geen 200k. Weet wel niet hoeveel km erop stonden maar dacht wel meer dan op deze

en wie dat koopt? iemand die de centen ervoor heeft en daarop valt hé

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.