Porsche 997 turbo cabriolet 29k km

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Porsche 997 turbo cabriolet 29k km

• Maker
    Discussie
  • Kopen een 997 turbo cabrio 2008 29k km
    wat is wijsheid houden ze redelijk hun waarde ?
    :drink:

Attachments:
    • 158-2095598049.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
  • PM

[hide]proficiat! Veel veilige km’s gewenst! 😀 [/hide]

Auto vandaag afgeleverd wat een Kanon die Turbo !!

Hey Mark
          denk dat ik er ongeveer 5000 km per jaar mee ga doen
          auto is echt als nieuw !! en de mk1 heeft nog de mezger motor ?

de prijzen van een turbo schommelen wel wat en idd enkele jaren geleden kreeg je ze met de beste wil van de wereld niet verkocht. Een 997 km1 turbo met +-60.000km ging een paar jaar terug met moeite 60k…. das nu andere koek.
            Mijn vorige werkgever heeft toen zijn turbo mk2 (nwprijs 190k na korting) met 30tkm verkocht aan 80.000euro, die is vorig jaar terug verkocht met 60tkm aan 90k….

is 100k voor een mk1 aan de prijs, ja eigenlijk wel. Als het een uniek examplaar is met die km stand zal je waarschijnlijk binnen enkele jaren spijt hebben dat je het niet gedaan hebt. Maar als je ermee gaat rijden gaat elke km in verhouding dan heel veel euro kosten.

hangt ervanaf wat je ermee gaat doen.

Mooie pittige plannen Harry! :up:

Ben ff benieuwd ook, wie weet, waar kan ik het eventuele Mei rondrit vakantie draadje vinden Harry? :driver:

Denk dat prijs toch wel wat aan de hoge kant is.

Een maat van mij heeft reeds 2 jaar geleden een 997 Turbo cabrio van 2010 met toen slechts 11000km en geladen met een berg opties bij Porsche Maastricht gekocht voor ongeveer hetzelfde bedrag …
                Had toen ook al een hele tijd aan 110k Euro te koop gestaan, maar tevergeefs.

Klopt ja dacht dat je de vraagprijs aan de hoge kant vond !!!

Als je er mee gaat rijden, zakt de waarde….

Welke ruimte zou er dan nog kunnen zijn ??
                      29.000 km heeft de auto !!

[quote=”targa 84″ post=261340][quote=”DST” post=261338]Hoe kunnen jullie nu advies geven zonder de prijs te weten ???[/quote]

Prijs is 100k euro !!!
                        :drink:[/quote]

Dan is er nog veel ruimte om te zakken

[quote=”DST” post=261338]Hoe kunnen jullie nu advies geven zonder de prijs te weten ???[/quote]
                          Mijn advies heeft betrekking op wat ik van de turbo vind qua uiterlijk en prestatie. Ik vind het de mooiste 997. De prijs is relatief en ik ken de taxen in Nederland niet maar ik heb de Turbo van mijn lijstje geschrapt omwille van de biv.
                          Mocht de prijs niet goed zijn, zou Harry hem niet overwegen, veronderstel ik.

[quote=”DST” post=261338]Hoe kunnen jullie nu advies geven zonder de prijs te weten ???[/quote]

Prijs is 100k euro !!!

Mijn gedacht!

BTW hairdresser en turbo matcht eigenlijk niet. :engeltje:

Hoe kunnen jullie nu advies geven zonder de prijs te weten ???

Kopen!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.