Porsche am Nordschleife

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Porsche am Nordschleife

• Maker
    Discussie
  • Goeiemorgen iedereen!

Sinds 2 jaar ben ik, indien het mooi weer is, regelmatig (minstens 1x/maand) te vinden rond de Nürburgring Nordschleife met mijn fotomateriaal. Van zodra ik die eerste GT3 RS over de rennstrecke zag vliegen is mijn adoratie voor Porsche op vlak van fotografie begonnen.
    Het geluid en het machtsvertoon waarmee deze Duitse bolides over het asfalt scheuren deden (en doen) mijn haren recht omhoog komen.

Hopelijk is het ooit voor mij financiëel weggelegd om ook tot de aankoop van een mooie Porsche over te gaan. Ik heb alvast 2 1/18 modellen in bestelling staan die binnen enkele weken zullen toekomen. Dat is dan toch al een begin, nietwaar? 😉

Hier een kleine bijdrage van wat ik het afgelopen 1.5 jaar heb gefotografeerd op de Nordschleife. Hopelijk wordt 2008 ook zo’n schitterend jaar waar ik een aantal van jullie hoop te treffen voor m’n lens!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Meer foto’s kan je steeds vinden op m’n website: http://www.boelsphotography.be

Mvg,

Kristof Boels

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Knap fotowerk ! Mooi 😉 8)

Knappe foto’s! Welkom!

Dag Mich! Ik had wel verwacht je hier ook tegen het lijf te lopen. 😉

Bedankt!

Welkom hier makker!!! We hopen nog veel moois van je te mogen bewonderen!

Alvast bedankt voor je complimenten, Setakira!

Het materiaal dat ik gebruik is absoluut niet TOP hoor. Integendeel!

Body: Canon EOS350D
              Lens: Canon EF 70-300 IS USM f/4-5.6

Maar ik ben nog steeds tevreden met de geleverde foto’s en voel dan ook niet de drang om te upgraden naar beter materiaal.

Knappe fotos Kristof.

Mag ik je vragen welk fototoestel jij gebruikt?

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.