Porsche ambassadrice betrapt op doping

Home Forum Porsche Talk Porsche ambassadrice betrapt op doping

• Maker
    Discussie
  • De 28-jarige Russische tennis legende Maria Sharapova was ooit nummer één van de WTA ranking. Ze heeft net toegegeven tijdens een persconferentie dat ze positief bevonden is op een dopingtest van januari. De resultaten werden haar nu pas per brief bekendgemaakt vlak voor de Australian Open.

De meest bekende onder de Porsche ambassadeurs van het millennium testte positief op meldonium, een product dat sinds 2016 op de verboden lijst staat en wat ze al jaren nam.

“I have been taking a medicine called mildronate by my doctor, my family doctor, and a few days ago after I received the letter from the ITF [International tennis Federation] I found out it also has another name of meldonium, which I did not know.”

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • vooral voor het laatste argument :happydance:

vind het eigenlijk wel jammer dat Porsche,die zelf recentelijk niet vrij zijn van dopinggebruik bleken om het met deze woorden te zeggen, nu al de stekker er voorlopig uittrekt… het is nog niet bewezen dat hier effectief kwaad opzet in het spel is, bij Porsche daarentegen was het wel duidelijk de bedoeling, de uitdrukking: wie vrij is van zonde werpe de eerste steen, staat precies niet in hun boeken :salut:
      moesten alle P rijders omwille van het gesjoemel afhaken dan waren ze ver van huis…
      gelukkig maken de auto’s zelf en de receptie’s in hun garage’s ( veel) alles goed :drink: :happy: :mrgreen:

ps: van mij mogen alle constructeurs sjoemelen zolang ze de veiligheid maar niet in het gedrang brengen en ik denk zelfs dat het eerste merk dat dat nog niet gedaan heeft moet nog gelanceerd worden door alle onrealistische opgelegde normen :coolness:

Had een mooi signaal geweest indien Porsche zijn ambassadrice net wel was blijven steunen.
        Trouwens niet zo eenvoudig nog zo iemand te vinden, want:
        – uithangbord van sportiviteit (in combinatie met een zekere flair en klasse)
        – populair in met name VS en Rusland enja ook de rest van de wereld
        – blond (zoals haast elke vrouw in Duitse reclames)
        – groot (en daardoor zowel mooi naast een 911 als Cayenne)

Enja, omdat ik ook erg graag naar haar kijk 🙂

[quote=”Ollie” post=230704]Het betreffende product zou pas sinds begin dit jaar op de lijst met verboden middelen staan. :think:

Hoewel zijzelf of haar entourage waarschijnlijk verondersteld wordt van dit te weten, krijgt ze toch van mij nog het voordeel van de twijfel… :mrgreen:[/quote]
          Van mij ook zulle …. :happy: :drink: 😀 :happydance:

Het betreffende product zou pas sinds begin dit jaar op de lijst met verboden middelen staan. :think:

Hoewel zijzelf of haar entourage waarschijnlijk verondersteld wordt van dit te weten, krijgt ze toch van mij nog het voordeel van de twijfel… :mrgreen:

FRANKFURT (Reuters) – Luxury carmaker Porsche, a division of Volkswagen, said on Tuesday it would suspend tennis player Maria Sharapova as its brand ambassador in light of her admission that she failed a doping test.

“We regret the current news about Maria Sharapova. Until further details emerge and we are able to analyse the situation, we have decided to suspend planned activities,” Porsche said in a statement.

(Reporting by Ilona Wissenbach; writing by Edward Taylor; editing by Jason Neely)

en anders zal hij ze wel met plezier naar de bushalte brengen, wellicht een “ritje” om nooit te vergeten :happydance:

Nike haakte al tijdelijk af. Horlogefabrikant Tag Heuer gaat nog verder en biedt Sharapova geen contractverlenging aan.

Intussen kreeg Sharapova ook van Tag Heuer, de Zwitserse fabrikant van luxehorloges, te horen dat haar sponsorcontract niet verlengd zal worden. Tag Heuer was met Sharapova aan het onderhandelen over een nieuwe overeenkomst, nadat de vorige eind vorig jaar afgelopen was.

@ DST: zie maar dat ze straks nie moet komen bedelen om uit uwe stal ne auto te mogen lenen. wedden da ge ja zegt ipv haar een busticket retour te kopen.

[quote=”Jorge” post=230690]@DST: steek je oorpluggen dan maar al in…. :mrgreen:[/quote]

Schreeuwt ze dan zo hard naar haar moeder ❓ :happy: :happy: :happy: 😀 :drink:

@DST: steek je oorpluggen dan maar al in…. :mrgreen:

Als ze getroost moet worden, mag ze altijd eens bellen :mrgreen: :lekker:
                        Ps: wou ik al voorstellen voor dat ik van de 29mio wist 😉

Sportkledinggigant Nike schort zijn banden met de Russische tennisspeelster Maria Sharapova op

Nadat ze aankondigde dat ze positief testte op het verboden meldonium schort Nike de banden met de populaire Russische tennisster. Dat heeft een woordvoerder van Nike, één van de sponsors van Sharapova, in de nacht van maandag op dinsdag gemeld.

“We zijn betreurd en verrast door de informatie over Maria Sharapova”, aldus woordvoerder KeJuan Wilkins. “We hebben besloten om onze banden met Maria op te schorten tot het onderzoek is afgelopen. We blijven de situatie opvolgen”, aldus de woordvoerder, zonder meer uitleg te geven.

De ex-nummer 1 van de wereld verdiende vorig jaar 29 miljoen dollar, waarvan “slechts” 7 miljoen afkomstig is van haar tennisspel.

bron GVA

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.