Porsche Apal 356 cabrio gezocht voor huwelijk tege

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Porsche Apal 356 cabrio gezocht voor huwelijk tege

• Maker
    Discussie
  • Geachte heer/mevrouw,

Ik zoek hierbij een liefhebber en bezitter van een Porsche apal 356 cabrio die tijdens ons huwelijk zijn wagen zou willen uitlenen tegen betaling uiteraard. Ik ben altijd op zoek geweest naar een rode porsche apal 356 speedster cabrio voor ons huwelijk gezien deze nauwelijks te vinden zijn mijn inziens heb ik me er dan bij neergelegd een zwarte te gaan huren. We hebben echter onze prijs doorgekregen en deze was er niet naast 650€ voor 5 uur + hetgene wat wij wilden qua uren kwamen op zo een 850 euro 😳 ik veronderstel dat dit dan nog zonder btw was. Ik zoek dus een particulier of iemand anders die ons hierbij zou willen helpen om deze droom te realiseren tegen een betaalbare prijs. Want 850 € vind ik er toch zwaar over. Wij komen uit de provincie oost-vlaanderen Ik heb het alvast bijna opgegeven dit is mijn laatste oproep. Elke tip is dan ook meer dan welkom. Ons huwelijk gaat door op 09/09/2011.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,
    Nathalie

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Wim

Kan het niet beter omschrijven deepee. 💡

0

beertje schrijft:

… ik heb steeds gedacht dat echte liefhebbers erg trots zijn op hun auto en hem vandaar ook bij zo’n speciale aangelegenheid graag uitleenden …

Zo denken misschien enkele beginners er over. Die showen eens graag hun droomauto … tot die (om diverse redenen al dan niet in deze topic al aangehaald) eens bedrogen uitvallen en hieruit dan een leerrijke les leren. Met schande en hopelijk niet al te veel schade.

Nu ligt de waarheid meestal wel ergens in het midden en zijn meningen vaak zwart/wit. Het staat iedereen vrij hier een verzoek te posten maar evenzo heeft een ander het recht om een verschillende mening/visie te hebben (en die hier eveneens neer te schrijven).

Tot slot wens ik jullie van harte een aangename trouwdag en een mooi en standvastig huwelijk.

0

beertje schrijft:

En zeg eens 911-lover wat moet ik hier anders op een website komen doen indien ik geen Porsche heb?

Toch bedankt.

Mvg,
          Nathalie

Beste Nathalie ,

Dit is een forum voor en door Porscheliefhebbers . Er staat nergens vermeld dat je überhaupt een Porsche in je bezit moet hebben .
          Er zijn hier dan ook genoeg leden die hier al jaren komen desondanks dat ze geen Porsche hebben . Maar daarom niet minder geinteresseert zijn in het merk en wat er zoals rond gaande is .
          Dat is heel de gedachtengang rond het forum .
          Ik vind het zoals eerder vermeld alleen erg jammer dat er mensen zijn die alleen de weg naar het forum vinden als ze iets willen verkopen of als ze goedkoop een trouwwagen willen hebben vertrouwende op de goede ziel van iemand van hier . Niets persoonlijk bedoeld hoor , maar kijk eens via de zoekfunctie en je zal zien hoe dikwijls die vraag hier komt en er naderhand niets meer van die mensen gehoord of gelezen wordt .

0

Beste Porschisten,

Graag antwoord ik hier even graag op jullie vragen :

Bij de eerste link heeft u inderdaad gelijk die is goedkoper, wat de 2de link betreft die is alleen werkzaam in gans Nederland dus niet belgie.

De 3de en 4de link is degene bij wie ik prijs vroeg en die 850€ vroeg minimum.

De laatste link van Dockx, die heb ik heus ook wel al opgemerkt maar ik heb mijn vragen bij die APAL, de foto is niet echt duidelijk en ik heb daardoor wat mijn twijfels ook het kleur is niet echt wat ik zoek en het is een C is deze dan dezelfde als de anderen? Zoveel verstand heb ik er ook niet van ik wil gewoon een mooie wagen op een mooie dag that’s all.

En sorry maar ik heb steeds gedacht dat echte liefhebbers erg trots zijn op hun auto en hem vandaar ook bij zo’n speciale aangelegheid graag uitleenden. Ik heb heus wel aan de verzekering gedacht! We hebben vroeger ook een MG gehad en heb er meer achter gelopen dan er plezier aan gehad!

Maar goed blijkbaar zijn de meningen verdeeld :

conclusie wil je de Porsche Apal 356 moet je maar zonder morren 850 € betalen tja…

En zeg eens 911-lover wat moet ik hier anders op een website komen doen indien ik geen Porsche heb?

Toch bedankt.

Mvg,
            Nathalie

0

Ik vraag me dan ook steeds af of die mensen het risico wel snappen. Als je een wagen huurt, is dat meestal met inbegrip van alle nodige verzekeringen, dat is nu net wat het zo duur maakt meestal. Ik vraag me dan af hoe leuk het huwelijk nog gaat zijn moesten ze de geleende wagen stukrijden, of moest hij gestolen worden tijdens de trouwmis bvb, gaan ze dan ook zonder morren de geleden schade vergoeden uit eigen zak ( al is het maar het verschil tss de verzekerde waarde en wat de emotionele waarde was die de eigenaar eraan hechtte?) Mijn moderne , jonge wagens leen ik zonder problemen uit, zijn dan ook goed verzekerd en goed aangekocht 😉 . Wat mijn oldtimers betreft, ik zou het echt niet leuk vinden moest iemand de MG waar ik 6 jar aan gewerkt heb om te restaureren, platrijden of laten stelen en me dan 10.000€ als compensatie aanbieden…
              Same answer as always, there is no such thing as a free lunch…

0

Raar , dus nogmaals

Eerste Linkje

Tweede linkje

Ach we ergeren ons allemaal ergens aan hé . Ik erger me aan mensen die alleen de weg naar het forum vinden om iets te verkopen of om iets zo goedkoop mogelijk vast te krijgen .
                Er wordt hier een prijs opgegeven en na geen vijf minuutjes googelen vind ik twee verhuurfirma’s die het voor minder dan de helft doen .

0

koen, uw eerste 2 linkjes werken niet… 😉

Wat die laatste betreft, in 1960 was er nog geen 356C maar een BT5 🙄
                  Soms erger ik me dood aan websites waar verkeerde info over porsche’s op staat 😳 😆

0

Vij minuutjes gezocht en verschillende advertenties gevonden voor veel minder (nog niet de helft) dan jouw opgegeven prijs.

399€ hier voor een 356Speedster

400€ voor een echte grijze Porsche Speedster

En een paar zonder prijs

Witte 356 Speedster Apal

Zwarte Speedster Apal

Doxck een echte Porsche 356 Cabrio voor de prijzen die jij aanhaalt voor aan Apal

0
                  8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.