Porsche Approved garantie verlengen of niet ?

Home Forum Porsche Talk Porsche Approved garantie verlengen of niet ?

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

Dilemma !
      In Maart 2019 vervalt de approved Porsche garantie van de 991, zijn er die deze al verlengd hebben op hun wagen of zeggen de meeste, dit is niet nodig ?
      Zo ver ik weet zijn er geen “euvels” met motorisatie of dergelijke met de 991.1 maar “you never know”…., daarom deze vraag hier onder de Porsche rijders…
      Is dit aan te raden of zeggen jullie dit is een betrouwbare wagen, en het is geld weggegooid :coolness:

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
      • Mijn verzekeringsagent kon mij helaas niet verderhelpen, heeft Rollie misschien nog nieuws ondertussen ? anders rij ik best eens naar een OPC.. :think:

Dan zou ik zeggen hou ons maar eens op de hoogte Rollie :up:

[quote=”deepee” post=272042]heb je als eens nagevraagd of en voor hoeveel je dit risico kan afdekken bij een verzekeraar?[/quote]

Je begeeft je dan op het vlak van de garantieverzekeringen die meestal B2B zijn(is ook niet onbeperkt , max 24 maanden
            Ben echter mijn licht aan het opsteken voor tarieven naar particulieren.
            Wordt vervolgd

Ik dacht dat de 991 een echt betrouwbare wagen was . Zou toch moeten als je ziet wat zo een wagen kost . Nu , misschien is de betrouwbare wagen intussen al iets vanuit lang vervlogen tijden . Blijkbaar heeft elk merk problemen hiermee .

[quote=”deepee” post=272042]heb je als eens nagevraagd of en voor hoeveel je dit risico kan afdekken bij een verzekeraar?[/quote]

Wist niet dat zij dit ook deden? zal mijn licht eens opsteken…. :salut:

@ Cossie300, klopt helemaal, maar heb de wagen nu een 6 maand in mijn bezit en toch al twee akkefietjes gehad die ze bij Porsche hebben kunnen herstellen, en die waren net duurder dan een jaartje verzekering nemen…., daarom ook de twijfel van zou ik of zou ik niet verlengen…..:coolness:

Goedkoop kun je het niet noemen in ieder geval , nu ja , dat woord past sowieso niet bij Porsche . Indien je een jonge wagen met weinig km hebt , zou ik eieren voor mijn geld kiezen . Zeker als je niet veel met de wagen rijd .

heb je als eens nagevraagd of en voor hoeveel je dit risico kan afdekken bij een verzekeraar?

dit zou een all risk garantie zijn op alle onderdelen, natuurlijk behalve batterij, lampjes, remmen, remschijven… en alle aan slijtage verbonden onderdelen…, en de prijs varieert tussen verschillende OPC ‘s, raar maar waar…, maar voor je een idee te geven vragen ze bij OPC paal een 2000 euro voor 1 jaar inclusief de 111 puntencheck, want die word weer volledig opnieuw gedaan bij aanvang van een nieuwe garantieperiode..
                      Ze zeggen dat de eventuele “gebreken” die de auto zou “kunnen” hebben of vertonen, of die aan het licht komen bij zo een 111 punten check kosteloos worden vervangen omdat de wagen momenteel in een approved garantie zit !

Wat valt er onder deze garantie ? De hele wagen met alles erop of alleen ronddraaiende delen zonder slijtstukken ? Over welke prijs spreek je dan per extra jaar ?

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.