“PORSCHE artikelen in automagazines”

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop “PORSCHE artikelen in automagazines”

• Maker
    Discussie
  • Heb nog 2 magazines anno 1991 liggen in behoorlijke staat. Excellence met bv 944 S2 test, 935 S test, Carrera vs Carrera (1973 RS vs 1988 911). De Flat 6 bevat een test van de 914/4, 911 E 2.2,, 912 1600, 964 Carrera 4 …..

Wordt gratis verzonden naar de liefhebber. 😉

Attachments:
    • BOEKJE1.jpg
    • BOEKJE2.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • @ Wout_RS: je kan dat gewoon op hun website bestellen…

Moesten ze niet naar België versturen, laat me effe wat weten, bestel ik hem wel via een collega in de UK die ook Porsche Freak is. Enige risico is dat hij het eerst gaat lezen. LOL.

Mvg, /AmbuRaf

een rondje Zandvoort in een 997 GT3 cup

DSC04480.jpg

DSC04481.jpg

Zou er hier iemand geabonneerd zijn op GT Purely Porsche?

Die zou me een groot plezier doen door het artikel in te scannen van de SC die deze maand in het blad staat.

Anders eventuele verkooppunten gekend?

PANAMERA turbo S vs M6 gran coupé

PANturboS1.jpg

PANturboS2.jpg

PANturboS3.jpg

PANturboS4.jpg

TOPGEAR TOP 100: de 991GT3

991gt3_1.jpg

991gt3_2.jpg

991gt3_3.jpg

991gt3_4.jpg

Pitz was destijds mijn favoriet ! :engeltje:

de overige artikels zijn toegevoegd: 356 speedster, 911 E 2.2, carrera 73 tem 89, Parsche tuning by Pitz, … KLIK

Flat6mozaiek2.jpg

de eerste scans van het FLAT6 magazine nr6_1991 staan HIER. met artikels over de 912, 914 en 964c4
                        de rest en de overige magazines volgen later afhankelijk van jullie input. :salut:

Flat6mozaiek.jpg

Ik had ook wel interesse in de boekjes maar aangezien ik zal dat er mij al verschillende voor waren, heb ik niet meer gereageerd. Maar ik ben dus wel voorstander van de zogeheten mobiele bibliotheek! Ik heb al maar al te vaak magazines gekocht omdat er een artikel in stond dat mij interessant leek. Misschien iets voor wanneer er nadien een afgesloten gedeelte komt?

Deepee, je was net buiten en ik zag nog iets uit de oude doos (magazine) liggen met een reportage over een Carrera cabrio uit de stal van Getti (als ik het goed heb een Oostenrijkse Porsche-tuner)…….. als je nog eens in de buurt bent…….. Of PM je adres dan stuur ik het wel op.

zeer goed idee

korte maar aangename ontmoeting, de magazines worden doorgegeven zodra ik voor mezelf de interessante artikels ingescand heb
                                nogmaals bedankt Rodondo !!

Het is mss een ideetje om soortgelijk een “mobiele bibliotheek” aan te leggen van tijdschriften die we zelf gelezen hebben en telkens doorgeven/-sturen naar een volgende forummer 💡
                                indien nuttig bevonden, kan deze rubriek een nieuw leven gaan leiden.

[quote=”bladerunner” post=199105]Ik wou ze gewoon maar eens lezen en dan ook maar doorgeven, maar ok als er echte liefhebbers zijn, no problemo. :coolness:[/quote]

zal ik ook doen bladerunner :salut:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.