“PORSCHE artikelen in automagazines”

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop “PORSCHE artikelen in automagazines”

• Maker
    Discussie
  • Heb nog 2 magazines anno 1991 liggen in behoorlijke staat. Excellence met bv 944 S2 test, 935 S test, Carrera vs Carrera (1973 RS vs 1988 911). De Flat 6 bevat een test van de 914/4, 911 E 2.2,, 912 1600, 964 Carrera 4 …..

Wordt gratis verzonden naar de liefhebber. 😉

Attachments:
    • BOEKJE1.jpg
    • BOEKJE2.jpg
7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
    • And the winners are: Deepee voor de Excellence en Wout RS voor de Flat 6 ! Zij blonken uit door hun snelheid. :up:

Ik wou ze gewoon maar eens lezen en dan ook maar doorgeven, maar ok als er echte liefhebbers zijn, no problemo. :coolness:

hier bijzondere interesse voor het magazine met het testverslag van de 944S2 … PM is onderweg, maar ik ben evt ook tevreden met een kleurencopy/scan van het bewuste artikel/verslag.

Tja…. PM dan even jullie gegevens met vermelding Excellence of Flat 6 en dan maak ik 2 leden (een beetje & voor even) gelukkig ! De eerste mails die binnenkomen hebben prijs ! :up:

Hier ook wel interesse in boekje 2 ivm de 912 😳

Ik ook 😉

vooral boekje 2 ivm C4 & 912

Ik wil ze wel. :drink:

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.