Porsche bij de Belgische Rijkswacht

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Porsche bij de Belgische Rijkswacht

• Maker
    Discussie
  • Heb nog ergens een foto, mail ze wel door.

Je zou toen voor je plezier bij de rijswacht gegaan zijn, heel de dag met een 911 rondbollen, zonder geflitst te worden en er nog voor betaald worden ook !

Cheers

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • denk het wel zolang je voor de staat de put vult die zij maken denk ik dat ze je ook wel opslag zullen geven per geleverde prestatie

zijn er nog vacatures vrij als chauffeur ? 😈

zou wel mooi zijn

dan mogen ze me eens aan de kant zetten 😀

zoude ze nu in belgie niet beter een 997 ombouwen tot flikkenbak ze zouden tenminste nog met plezier achter een overtreder rijden
            allé ik toch

kun dan eens porsche tegen porsche rijden

is nietske flat six, mooie wagen trouwens 😉

Oeps was dit topicje reeds vergeten @ Porschke, de mijne is een rode, avatar is er een fotooke van 😆

hallo
                  mijne maat reedt vroeger met een porsche van de rijkswacht een 911 targa hij heeft hem dan later in het geel gespotten omdat hij bij de vlaamse gemeenschap rijdt enhij heeft er dan maar een 911 carrera targa RS van gemaakt 3.6

flatsix,

heb jij ook soms geen gele 911 ❓

stond iemand in porsche scene met een ex-rijkswachtwagen 🙂

[quote=”stefx911″:lhnt4bd4]Heb nog ergens een foto, mail ze wel door.

Je zou toen voor je plezier bij de rijswacht gegaan zijn, heel de dag met een 911 rondbollen, zonder geflitst te worden en er nog voor betaald worden ook !

Cheers[/quote]

Dat was in die tijd dat ze ook nog met de Harleys reden 8)

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.