Porsche BLOESEMRIT door Haspengouw met PFB-drink te Alken, donderdag 5 mei (Onze Heer Hemelvaart)

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche BLOESEMRIT door Haspengouw met PFB-drink te Alken, donderdag 5 mei (Onze Heer Hemelvaart)

• Maker
    Discussie
  • Beste forummers,

In navolging van de Lenterit te Alken, zijn jullie zijn uitgenodigd op een volgend wederzien te Alken al dan niet gecombineerd met een BLOESEMRIT doorheen de streek.

Afgelopen Lenterit te Alken had zijn doel bereik door jullie enthousiaste deelname en was wat ons betreft alvast een mooie sezoensstart.

bekijk de film hier ! Teaser PFB Lenterit Alken 2016 :popcorn:

Omdat de natuur in onze streek de laatste dagen in de positieve zin aan het veranderen is en de eerste bloesems al tevoorschijn komen , willen wij deze kans niet laten liggen om jullie ook te laten genieten van onze streek op zijn mooist.

Er rest niet zoveel tijd meer om een volledig nieuw concept in mekaar te steken , dus stellen wij het volgende voor :

– Samenkomst op op het dorpsplein , Laagdorp 1 te Alken omstreeks 14u.
    – Meet & greet ter hoogte van Eetkaffee In De Ton.
    Vertrek rondrit omstreeks 15u.
    – Rondrit van 100km in de streek met een ‘zittende’ tussenstop onderweg.
    – Einde van de rit terug op de startlocatie.

Jullie deelname is vrijblijvend en er is geen inschrijving nodig.
    Het geheel is wederom GRATIS.

Wij hebben de enthousiaste medewerking van de lokale herbergier van In De Ton en we zullen terug parkeergelegenheid voorzien op het dorpsplein.

Deze Bloesemrit zal ongeveer hetzelfde traject volgen als de Lenterit. :driver:
    Hier en daar zullen we kleine wijzigingen of verbeteringen proberen in te voegen.

Voor de mensen die de Lenterit al gereden hebben, zal de rit alsnog een volledig ander karakter hebben vanwege de talrijke bloesems en de gewijzigde landschapszichten.
    De holle wegen en talrijke fruitplantages komen beter tot hun recht. Haspengouw op zijn mooist. :up:

Ook voor diegenen die hebben moeten passen voor de Lenterit is er nu een kans om alsnog een variant van de Lenterit te ervaren.

Hopelijk zijn de weergoden ons gunstig gestemd en kunnen we er samen weer een topdag van maken.

Hopelijk tot binnenkort.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 77)
    • Geert

dank je wel voor de geweldige organisatie en het uitstippelen van de leuke route! Ik heb me kostelijk geamuseerd en fijn om eens forumleden te ontmoeten…

Tot een volgende 🙂

/AmbuRaf

XXX

Dat zag er weeral top uit :up: :up:

Heeeel mooie foto’s. Denk dat ik volgend jaar ook afkom. Mis wel foto’s van de bloesems ;-)) . Prachtig weer.

De weersomstandigheden waren top.
            De mensen waren enthousiast.
            Alles zat een beetje mee.
            Kortom, wij hadden gisteren een superleuke dag :first:
            Dank aan iedereen die is komen opdagen. :up:

Om 13u waren de eerste wagens al present.
            Hierbij ook Beltar die met zijn supermooie Spyder zo maar eventjes 215km enkel aflegt om deel te nemen. :respekt:
            Bij de samenkomst op het dorpsplein hebt zo’n 40-tal wagens gespot.
            Vele bekende gezichten gezien, maar ook aardig wat nieuwe mensen kunnen ontvangen.
            De rit is goed verlopen ondanks de drukte komende van vele voetgangers en fietsers bij dit mooie weer.
            Bij de tussenstop aan het kasteel waren we in staat de voorzien parking volledig te vullen.
            Mooi, mooi.

Met meer dan 30 Porsche onderweg door onze streek. Dit is niet onopgemerkt voorbijgegaan en was voor ons vooraan de lange sliert wagens een fantastische ervaring.

Omstreeks 18u40 zijn we terug gearriveerd op de startlocatie.
            Vervolgens nog hapje gegeten en om 21u zijn we naar huis gegaan.

Moe maar zeer voldaan.

Voor herhaling vatbaar …

Proficiat Geert en Co! Was weer top! :respekt:
              Hopelijk een vaste waarde in mijn agenda want dit is toch een van mijn favoriete events!
              Roadbook ook ongeziene kwaliteit, zelfs mijn 4 jarig dochtertje vond de prentjes en kasteeltjes leuk!

Amen! :engeltje:

Bedankt Geert & familie voor deze alweer geslaagde dag , met volle teugen hebben wij weer genoten van het gastvrije en culinaire Limburg .
                  Alleen ken ik nog altijd niet het verschil tussen appelen en perenbomen . :coolness:

@ Sensa wij hebben u heel de bloesemrit in ons hart gedragen nog 3 weken en we drinken er een goede HUGO op in bella Italia . :drink:

in dezelfde regio als de lenterit maar toch weer een heel andere look & feel.
                    al komt dat wss ook door de lift in de spyder :music: maar bovenal, alles was weer tot in de puntjes in orde.
                    @ Geert & C° :up:

PFBbloesemritSS.jpg

voor de liefhebbers en de afwezigen hier enkele XXL sfeerbeelden KLIK

Inderdaad heerlijk genoten en een dikke proficiat aan Geert

Attachments:
                      • IMG_0774[1].JPG
                      • IMG_0775[1].JPG
                      • IMG_0797[1].JPG
                      • IMG_0794[1].JPG
                      • IMG_0785[1].JPG
                      • IMG_0771[1].JPG

Haspengouw rit gaat een klassieker worden als het zo doorgaat, alweer top geregeld door Geert cs., inclusief een helblauwe hemel, super.
                        Voor de thuisblijvers wat foto’s van ‘oud en nieuw’.

Attachments:
                        • Haspengouw05.05.161.jpg
                        • Haspengouw05.05.162.jpg
                        • Haspengouw05.05.163.jpg
                        • Haspengouw05.05.164.jpg

Was inderdaad weeral mooi geregeld
                          Chapeau :hail:

Was een fantastische rondrit. Heb er enorm van genoten! De volgende doe ik zeker weer mee.

Sorry mannen, kan er niet bij zijn. Werkzaamheden aan huis van zoon.
                              Veel veilig rijplezier !!!!

ik kom ook naar tessenderlo om 13u30

Ok will be there !

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 77)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.