Porsche BLOESEMRIT door Haspengouw met PFB-drink te Alken, donderdag 5 mei (Onze Heer Hemelvaart)

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche BLOESEMRIT door Haspengouw met PFB-drink te Alken, donderdag 5 mei (Onze Heer Hemelvaart)

• Maker
    Discussie
  • Beste forummers,

In navolging van de Lenterit te Alken, zijn jullie zijn uitgenodigd op een volgend wederzien te Alken al dan niet gecombineerd met een BLOESEMRIT doorheen de streek.

Afgelopen Lenterit te Alken had zijn doel bereik door jullie enthousiaste deelname en was wat ons betreft alvast een mooie sezoensstart.

bekijk de film hier ! Teaser PFB Lenterit Alken 2016 :popcorn:

Omdat de natuur in onze streek de laatste dagen in de positieve zin aan het veranderen is en de eerste bloesems al tevoorschijn komen , willen wij deze kans niet laten liggen om jullie ook te laten genieten van onze streek op zijn mooist.

Er rest niet zoveel tijd meer om een volledig nieuw concept in mekaar te steken , dus stellen wij het volgende voor :

– Samenkomst op op het dorpsplein , Laagdorp 1 te Alken omstreeks 14u.
    – Meet & greet ter hoogte van Eetkaffee In De Ton.
    Vertrek rondrit omstreeks 15u.
    – Rondrit van 100km in de streek met een ‘zittende’ tussenstop onderweg.
    – Einde van de rit terug op de startlocatie.

Jullie deelname is vrijblijvend en er is geen inschrijving nodig.
    Het geheel is wederom GRATIS.

Wij hebben de enthousiaste medewerking van de lokale herbergier van In De Ton en we zullen terug parkeergelegenheid voorzien op het dorpsplein.

Deze Bloesemrit zal ongeveer hetzelfde traject volgen als de Lenterit. :driver:
    Hier en daar zullen we kleine wijzigingen of verbeteringen proberen in te voegen.

Voor de mensen die de Lenterit al gereden hebben, zal de rit alsnog een volledig ander karakter hebben vanwege de talrijke bloesems en de gewijzigde landschapszichten.
    De holle wegen en talrijke fruitplantages komen beter tot hun recht. Haspengouw op zijn mooist. :up:

Ook voor diegenen die hebben moeten passen voor de Lenterit is er nu een kans om alsnog een variant van de Lenterit te ervaren.

Hopelijk zijn de weergoden ons gunstig gestemd en kunnen we er samen weer een topdag van maken.

Hopelijk tot binnenkort.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 77)
    • okido

wij komen naar Tessenderlo ok

Spyder gepoetst … We vertrekken , nog 215km tot Alken…

Sensa, vanaf 14h krijg je foto’s! Via mms, privémail en professionele mail 🙄

Om ‘t half uur een foto was er beloofd … ik wacht al een uur … :sarcastisch

Veel plezier en veilige kilometers en de groeten aan iedereen!!

Ik werk wel verder :bounce: :bounce: :bounce:

Stuur maar een sms als je de onderhandelingen gewonnen hebt! 🙂

Ikke misschien
                  Nog ff onderhandelen me d chef

Ik rij over de E314 (ga erop in Herent) en indien er nog geïnteresseerden zijn wil ik gerust afspreken aan het Esso tankstation ter hoogte van Rotselaar-Aarschot.
                    Rond 13h25 daar doorrijden. Indien interesse, laat mij iets weten anders cruise ik er gewoon voorbij :coolness: :driver:

[quote=”koeke110″ post=234211]komt er nog volk van Antwerpen misschien afspreken?[/quote]

afspreken in Tessenderlo, achteraan op de Total parking van de E313 richting Luik? daar om 13u30 doorrijden richting Alken, Laagdorp

Ik heb vandaag alvast de zon uitgedaagd….en verloren!
                        Tot morgen! :driver:

komt er nog volk van Antwerpen misschien afspreken?

wij komen ook

Het nieuwe roadbook is ready& checked.
                              Volledig nieuwe route , 92km lang.

Persoonlijk vind ik ze beter en mooier dan de Lenterit, doch ik ben een beetje bevooroordeeld … :engeltje:

Gisterenavond de rit nog eens volledig afgereden. Deze keer in het zonnetje :coolness:

Zonder te overdrijven, de omgeving is echt prachtig nu.
                              Soms waan je jezelf in Toscane, met een vleuge fantasie weliswaar :lekker:

Ziehier de voorlopige lijst van de PFB-leden en vrienden die present zullen zijn :

– Rollie
                              – Herman911
                              – HarleyG
                              – AmbuRaf
                              – Boxsterwalter
                              – muffit
                              – TheFab
                              – deepee
                              – Ollie
                              – Pago
                              – carbonman
                              – 993
                              – duzze
                              – fdwinter
                              – Marc&leen
                              – Iceman
                              – Ronnie
                              – Vincent
                              – Yves
                              – Robert

Daarboven verwacht ik nog een bende lokale deelnemers.

Kortom , dit wordt dikke fun morgen ! :driver:

Vanavond nog de parkingreservatiebordjes zetten en klaar.

Wij zijn al aan’t aftellen … see you tomorrow 😀 .

Volgens het KMI wordt het aanstaande donderdag een prachtige dag met volop zon. Super :up:

Er is al aardig wat respons op de Bloesemrit, ook van bij ons in de buurt.
                                Dit heeft me er ondermeer toe aangezet om nog even een volledig ander parcours uit te zetten dan de Lenterit.
                                De mooiste stukken van de Lenterit komen er nog in voor, weliswaar in de tegengestelde richting. :driver:

Dus voor de mensen die de Lenterit al gereden hebben zal er tijdens de Bloesemrit voldoende variatie zijn.
                                Hopelijk wordt dit opnieuw dikke fun.

In de komende dagen nog het nieuwe roadbook afwerken en dan zijn we er klaar voor.

See you. :drink:

Voor de Targa rijders zal het ook smeren worden 🙂

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 77)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.